۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۲۳۲۸۰
کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با کلار:

اظهارات کرباسچي نوعي تبليغات در جهت وجهه دادن به حرکت هاي فتنه 88 است

کارشناس مسائل سياسي اظهارات کرباسچي را نوعي سياه نمايي و خود عزيز کردن دانست و تصريح کرد: قطعا کسي که خيرخواه نظام نيست و پا روي خون شهدا ميگزارد جزء سادات و مظلومان جامعه نخواهد بود.
اظهارات کرباسچي نوعي تبليغات در جهت وجهه دادن به حرکت هاي فتنه 88 است
به گزارش جهانبین نیوز، فتاح کرمي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار کلار با اشاره به حمايت غلامحسين کرباسچي شهردار سابق تهران از سران فتنه در ضيافت افطاري دولت و استفاده از عبارت " سيد مظلوم " براي ميرحسين موسوي گفت: يکي از مرزهايي که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران ترسيم شد به ويژه بعد از فتنه ۸۸ افرادي در داخل نظام در اثر کم عقلي مجذوب وعده و وعيدهاي نظام استکبار شدند.

کرمي با بيان اين که فتنه گران نظام را به چالش کشيدند، گفت: شايد بهتر است بگوييم خيلي از مشکلاتي که نظام جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور با آن مواجه شد به ويژه بعد از تحريم ها و فشارهاي دشمن مربوط به حرکت سخيف و ذليلانه اين عوامل داخلي فتنه بود.

وي افزود: همانطور که مقام معظم رهبري و دلسوزان انقلاب بارها اشاره فرمودند فتنه ۸۸ جزء خط قرمزهاي نظام است که نظام را به چالش کشيدند.

کرمي بيان کرد: تا زماني که سران فتنه توبه نکنند و دست از مواضعي که بر عليه انقلاب داشتند برندارند همچنان جز دشمنان نظام و انقلاب و خون شهدا باقي خواهند ماند.

وي اظهارات کرباسچي را نوعي سياه نمايي و خود عزيز کردن دانست و تصريح کرد: قطعا کسي که خيرخواه نظام نيست و پا روي خون شهدا ميگزارد جزء سادات و مظلومان جامعه نخواهند بود.

کرمي گفت: اين گونه اظهارات تبليغاتي است که سعي ميکنند در جهت وجهه دادن به حرکت هاي فتنه ۸۸ انجام دهند که مورد پسند دلسوزان نظام و مردم عزيز کشور نخواهد بود.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۷:۵۷

27 Dec 2019