۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۶۲۵۰
معاون فرماندار لردگان:

مانور زلزله در سطح مدارس لردگان برگزار مي شود

معاون فرماندار لردگان از برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي در برابر زلزله و بلاياي طبيعي در مدارس خبر داد.
مانور زلزله در سطح مدارس لردگان برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛‌ اسدالله جليل در نشست ستاد مديريت بحران در لردگان اظهار کرد: حوادث طبيعي به صورت غيرمترقبه رخ مي‌دهند و دستگاه‌هاي اجرايي در اين راستا بايد به صورت شبانه‌روز آمادگي برخورد با اين حوادث را داشته باشيم.

وي افزود: براي مقابله با حوادث احتمالي کليه اعضا ضمن بالابردن توان آموزشي خود، در آماده باش کامل باشند تا در مواقع حادثه احتمالي از بروز تلفات جاني و مالي جلوگيري شود.

جليل بيان داشت: دستگاه‌هاي اجرايي بايد از ساخت و سازهاي غيرمجاز در حريم بستر رودخانه‌هاي فصلي به منظور پيشگيري از بروز خسارات ناشي از سيلاب‌هاي احتمالي جلوگيري کنند.

معاون فرماندار لردگان از برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي در برابر زلزله و بلاياي طبيعي در مدارس خبر داد و گفت: دستگاه‌هاي ذيربط بايد آموزش‌هاي لازم را براي مقابله با حوادث طبيعي به دانش‌آموزان بدهند و مانورهايي در سطح مدارس به منظور آشنايي دانش‌آموزان برگزار کنند.

اين مسئول تاکيد کرد: در اين زمينه بايد دانش‌آموزان و نسل جوان را در اولويت قرار دهيم و اين آمادگي را براي مقابله با حوادث و بلاياي طبيعي به بهترين وجه ممکن در آن‌ها ايجاد کنيم.

انتهاي پيام1020ج / 630 ل

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۰:۴۸

29 Dec 2019