۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۹۲۲۰
فرمانده حوزه ي امام حسين (ع) شهر باباحيدر گفت:

عزت و افتخار امروز کشور نتيجه از خود گذشتگي ‌هاي خانواده شهداست

فرمانده حوزه ي امام حسين (ع) شهر باباحيدر گفت: عزت و افتخار امروز کشور نتيجه زحمات و از خود گذشتگي ‌هاي جانبازان، ايثارگران، آزادگان و خانواده شهداست.
عزت و افتخار امروز کشور نتيجه از خود گذشتگي ‌هاي خانواده شهداست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، سيد حسن ميراحمدي در ديدار از خانواده هاي شهدا با اشاره به اقتدار و ابهت ايران اسلامي در برابر ابر قدرت ها و همچنين پيشرفت هاي حاصله براي مملكت عزيز ايران در عرصه هاي مختلف بيان داشت: اگر ايثارگري ها و رشادت هاي شهداي بزرگوارمان از اوايل انقلاب تا به امروز نبود خدا مي داند كه دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي چه بر سر انقلاب و مملكت و نواميس مردم مي آوردند.

وي در ادامه اظهار داشت: امروزه مردم شريف و بزرگوار ايران اسلامي مديون خون پاك و ارزشمند شهداي عزيزمان هستند و اگر پيشرفت هايي در زندگي ايشان صورت مي گيرد و يا در زمينه امور اقتصادي و رفاهي به موفقيت هايي دست مي يابند جز در سايه امنيت و آرامش در جامعه نبوده و اين امنيت و آرامش در سايه الطاف الهي و رشادتهاي شهداي خونين كفنمان هست و لذا ديدار از خانواده معظم شهدا واحترام به ايشان همانند پاسداشت ياد آن عزيزان سفر كرده مي باشد.

فرمانده حوزه امام حسين(ع) در پايان اين ديدارها بادلجويي از خانواده هاي معظم شهداي ياد شده بيان داشت: بر ما سبزپوشان حريم ولايت دعاي خير نمائيد تا خداوند متعال توفيق خدمت صادقانه بر مردم را برايمان عنايت فرمايد تا در پيشگاه حضرت حق و شهداي بزرگوارمان شرمنده نگرديم.
 
 در اين ديدار امام جمعه بخش باباحيدر، فرمانده سپاه فارسان و رئيس بنيادشهيد از خانواده شهيدسيدصفرعلي ميراحمدي در باباحيدر،خانواده شهيدپيران بهرامي در عيسي آباد و خانواده شهيدذبيح الله رئيسي در فارسان سرکشي انجام شد.

انتهای پیام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۲:۲۵

26 Dec 2019