۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۳۸۳۰
تذکر نماینده اردل به مسئولان کشور

2 روز فرصت می‎دهیم تا مصوبات شورای عالی آب اجرایی شود

نماینده مردم شهرستان‎های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در تذکری به مسئولان کشور گفت:2 روز فرصت دارید تا مصوبات شورای عالی آب را اجرایی کنید و گرنه این مردم کوتاه نمی‏‌آیند.
2 روز فرصت می‎دهیم تا مصوبات شورای عالی آب اجرایی شود
به گزارش جهانبین نیوز، حمیدرضا عزیزی در تجمع اعتراض‌آمیز مردم استان برای دفاع از حقوق آب خود اظهار کرد: مردم همواره از مسئولان یک قدم جلوتر هستند و امروز نیز شاهد حرکت خودجوش، آگاهانه، خردمندانه و بر اساس ساختارهای اجتماعی و قانونی مردم برای دفاع از حقوق خود در حوزه آب هستیم.

وی افزود: مردم این استان پشتوانه خوبی برای مسئولان هستند و بازوی توانمند ما به شمار می‎روند که باید قدر آن‌ها را دانست و برای دفاع از حقوق آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

عزیزی با بیان اینکه نگاه ما به حوزه آب نگاه دیپلماتیک و کارشناسی است، گفت: تاکنون 8 نشست با مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور برگزار کرده‌ و همواره خواستار احقاق حقوق آبی مردم بوده‌ایم.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی ما این است که با اصول کارشناسی و قانون مانع زور و قدرت افراد زیاده‎خواه شویم.

عزیزی بر ضرورت توقف هرچه سریع‎تر تونل‌های گلاب 2 و بهشت‏ آباد تاکید کرد و افزود: ما تنها در صورتی با انتقال آب مازاد از استان موافقت می‌کنیم که در وهله اول این انتقال آب از طریق لوله و پمپاژ  انجام گیرد و همچنین حق آبه استان لحاظ شود.

وی در تذکری به مسئولان کشور، اظهار کرد: 2 روز فرصت دارید تا مصوبات شورای عالی آب را اجرایی کنید و گرنه این مردم کوتاه نمی‏‌آیند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۱۸

16 Jan 2020