۰
plusresetminus
دهیار وانان با اشاره به اینکه ۵ هزار مترمربع آسفالت در توافق دیگر با بنیاد مسکن برای روکش کوچه‌های این روستا درنظر گرفته شده است افزود: اجرای این طرح، به دلیل مشکل برخی از کوچه‌ها در بحث عقب‌نشینی به تاخیر افتاد ولی درحال حاضر دهیاری یکسری کوچه دیگر را جایگزین کرد که مشکل رفع و با بهبود آب و هوا کار آغاز می شود.
بارندگی‌ها ادامه کار آسفالت معابر وانان را به تاخیر انداخته/۵۰ درصد از معابر وانان تا پایان سال آسفالت می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ جمعی از مردم روستای وانان در تماس با جهانبین نیوز مشکل خاکی بودن کوچه‌ها را مطرح کردند که این موضوع را از دهیاری این روستا پیگیری کردیم.

محمدعلی نظری دهیار وانان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ هزار مترمربع آسفالت با هماهنگی استانداری و بنیاد مسکن برای آسفالت معابر در این روستا استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵ هزار مترمربع آسفالت در توافق دیگر با بنیاد مسکن برای روکش کوچه‌های این روستا درنظر گرفته شده است افزود: اجرای این طرح، به دلیل مشکل برخی از کوچه‌ها در بحث عقب‌نشینی به تاخیر افتاد ولی درحال حاضر دهیاری یکسری کوچه دیگر را جایگزین کرد که مشکل رفع شد.

نظری با تاکید بر اینکه مکان‌هایی که قرار است از این آسفالت برای آن استفاده ‌شود نیاز به زیرسازی دارند ادامه داد: از همین‌رو باید دو هفته دیگر کار را شروع کنیم تا وضعیت هوا بهتر شده و برف‌ها ذوب شود.

دهیار وانان خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی بنیاد مسکن از ۲۰ بهمن کار آغاز می‌شود و نباید نگرانی از انجاام نشدن کار وجود داشته باشد.

پیشرفت مبلمان شهری و آسفالت معابر در وانان همکاری مسئولان را می‌طلبد

وی ادامه داد: با این مقدار آسفالت تنها ۵۰ درصد از معابر وانان آسفالت می‌شود و نیاز است روستایی به این وسعت که به عنوان بزرگ‌ترین روستای استان مطرح است بیشتر مورد توجه مسئولان و به‌ویژه مسئولان بنیاد مسکن استان قرار گیرد.

نظری بیان داشت: در این روستا کارهای خوبی درخصوص مبلمان شهری و آسفالت انجام شده اما چون بودجه‌ای نداریم نتوانستیم بیشتر موارد را عملیاتی کنیم چون انجام بسیاری از امور همکاری مسئولان را می‌طلبد.

وانان، روستایی از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری است، این روستا در فاصله ۲۲ کیلومتری شمال غربی شهرکرد قرار دارد و از سه بخش تاریخی به نام‌های محله سفلی (پایین)، محله علیا (بالا) و محله کرگرشت تشکیل شده‌، زبان مردم روستا فارسی و کلمات آن دارای آهنگ ادای خاصی بوده که ترکیبی از لری و لهجه شهرکردی است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۶:۴۹

31 Dec 2019