۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۳۶۸۸۰
فرماندار شهرستان کيار:

پدافند غيرعامل يعني آمادگي تقابل با هرگونه مسائل، اتفاقات و مشکلات

فرماندار شهرستان کيار در همايش پدافند غيرعامل که صبح سه شنبه در دبيرستان پسرانه فرزانگان شلمزار برگزار شد بر آمادگي بيش از پيش اعضاي ستاد پدافند غير عامل شهرستان کيار تاکيد کرد.
پدافند غيرعامل يعني آمادگي تقابل با هرگونه مسائل، اتفاقات و مشکلات
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار قدمعلي مرداني در رزمايش پدافند غيرعامل شهرستان کيار که به ميزباني دبيرستان نمونه فرزانگان شلمزار برگزار شد گفت: پدافند غيرعامل يعني آمادگي تقابل با هرگونه مسائل، اتفاقات و مشکلات که به گونه‌اي امنيت و آرامش انسان ها را بر هم زند و توانايي حل مشکلات ناشي از آن.

وي افزود: ممکن است در اثر حوادث مختلف طبيعي اعم از زلزله، طوفان، سيل يا حوادثي که بدست انسان ازجمله آتش سوزي ها و... رخ مي دهد طبيعت، موجودات زنده و انسان ها در معرض خطر و آسيب قرار گيرند که لازم است تمهيدات لازم انديشيده شود تا در صورت بروز هرگونه اتفاق توان کنترل حوادث و مشکلات را داشته باشيم.

فرماندار کيار در ادامه سخنان خود به ادارات حاضر در اين رزمايش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان در زمينه تقويت پدافند غيرعامل نقشي تعيين‌کننده دارند اما بايد اين نکته را مدنظر قراردهيم که همه ادارات، نهادها، سازمان ها و حتي مردم با رعايت اصول پدافند غيرعامل مي توانند بسياري از مشکلات که ممکن است براي آنها ايجاد شود را به سادگي حل نمايند.

به گزارش کيار بيدار هشتم آبان ماه به عنوان روز پدافند غيرعامل نامگذاري شده است تا در مواقع بروز حادثه، خطر و مشکلات آمادگي لازم براي حل مسائل مختلف وجود داشته باشد.

انتهای پیام1026ج /580ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۵:۱۴

24 Jan 2020