۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۲۸۸۷۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی راهی برای جلوگیری از نفوذ دشمن/ دلبستگی به سرمایه‌گذاری‌های خارجی راه رونق اقتصاد داخلی نیست

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی راهی برای جلوگیری از نفوذ دشمن است و با اقتصادی پویا و متکی به درون است که می‌توان، کشور را قدرتمند کرد و دست رد به سینه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران زد.
اقتصاد مقاومتی راهی برای جلوگیری از نفوذ دشمن/ دلبستگی به سرمایه‌گذاری‌های خارجی راه رونق اقتصاد داخلی نیست
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: منافقینی که درصدد برهم زدن امنیت اقتصادی، سیاسی و نظام جامعه هستند بدانند که برای آن‌ها عذاب سخت الهی در پیش است و این وعده خدا در قرآن است.

وی تصریح کرد: باید در اولین جمعه و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان مهم‌ترین دغدغه اهل تقوی این باشد که مبادا رمضان برود و از برکات این ماه عظیم بی‌بهره بماند.

نکونام با تاکید بر اینکه نخوردن و نیاشامیدن فرع بوده و اصل آن است که انسان روزه دل، فکر، دست، چشم و... بگیرد اضافه کرد: اگر ماه مبارک رمضان بگذرد و انسان از آن بی‌نصیب بماند ضرر بزرگی کرده و این نکته که این ماه باید آغاز یک حرکت جدید باشد باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اقتصاد مقاومتی را راهی برای جلوگیری از نفوذ دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: با اقتصادی پویا و متکی به درون است که می‌توان، کشور را قدرتمند کرد و دست رد به سینه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران زد.

وی با اشاره به اینکه تاثیرجهاد کشاورزی می‌تواند در عرصه توسعه اقتصادی اضافه کرد: در حال حاضرشرایط خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی وجود دارد و کشاورزان چشم به راه دستگیری از سوی دولتمردان هستند تا بتوانند تولیدکننده و خودکفا باشند.

نکونام بیان داشت: دلبستگی به سرمایه‌گذاری‌های خارجی راه درستی برای رونق اقتصاد داخلی نیست و نباید به اینکه برجام فلان سرمایه‌گذار را به ایران کشانده ببالیم بلکه بالندگی‌مان باید به مجموعه‌های صنعتی باشد که به چرخه تولید برمی‌گردند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه گام‌های برداشته شده در حوزه اقتصاد مقاومتی شایسته و خوب بوده یادآور شد: باید توجه داشته باشیم که با گام‌های جدی‌تر و با برنامه‌ریزی بیشتر در راه رسیدن به اقتصاد پایدار با استفاده از اقتصاد مقاومتی خسته یا دلسرد نشویم.

امام جمعه شهرکرد یکی از ضروریات جامعه امروزی علاوه‌بر امنیت اقتصادی را امنیت اجتماعی عنوان و افزود: امنیت اجتماعی یعنی ایجاد فضایی در جامعه که مردم به راحتی بتوانند فرهنگ دینی خودشان را پیاده کنند و جلوی اشاعه فرهنگ بیگانه نیز گرفته شود.

نکونام ادامه داد: برخورد با هنجارشکنان در جامعه ضروری است چون متاسفانه شاهدیم که عده‌ای با بدحجابی، بی‌بندوباری و... می‌خواهند امنیت اجتماعی را مخدوش کنند و در این بین نباید از تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای غافل شویم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خوشبختانه برنامه‌های قرآنی در کشورخوب رواج یافته و در شهرها و در روستاهای این استان برنامه‌ها و مراسمات جزءخوانی و قرآن‌خوانی رونق گرفته و حتماً قرآن باید همراه با تفسیر باشد چراکه بدون تفسیر و محتوی تأثیر آن بر جامعه کم خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۱:۰۴

26 Dec 2019