۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۲۰۸۵۰
بیانیه جامعه مداحان و شعرای آئینی استان:

چشم‌های بصیر ملت ایران پروژه‌‌های دشمنان انقلاب را‌ ناکام می گذارد

جامعه مداحان وشعرای آئینی بسیجی استان چهارمحال وبختیاری با صدور بیانیه به مناسبت ایام الله دهه فجر، برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعلام آمادگی کردند.
چشم‌های بصیر ملت ایران پروژه‌‌های دشمنان انقلاب را‌ ناکام می گذارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن کامل بیانیه جامعه مداحان و شعرای آئینی بسیجی استان به شرح ذیل است:

۲۲ بهمن یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است.و اکنون ماييم و انقلاب اسلامي که يادگار امام راحل است؛ ماييم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درايت، و صلابت شان می بالیم؛ ماييم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القراي اسلام دوخته‌اند؛ ماييم و سردمداران کفر و الهاد؛ ماييم و نسلي نخبه که آماج فتنه‌هاست؛ ماييم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه‌هاي متعدد. ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار، و متعهد؛ نه بيم شکست داریم، نه خوف پيروزي دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها.

ما هم‌چنان مي‌مانيم و با تمام فتنه‌انگيزي و دروغ‌‌افکني دشمنان اسلام، انقلاب، و رهبر عظیم‌الشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبارزه مي‌کنيم؛ و از همه‌ی حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری بویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دست‌یابی به دانش فضایی، دفاع کرده، اين امانت الهي را به عصر حضور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) خواهیم سپرد.

تردیدی نیست که سه ضلع‌ «اسلام عزیز»، «رهبری الهی» و «وحدت ملی» همچنان کارآمدی و اقتدار خود را بر راهبرد‌ها و دشمنی‌های جبهه استکبار در عرصه‌های مختلف غلبه خواهد داد و با چشم‌های واقع بین و بصیر ملت ایران پروژه‌‌های جبهه ضد‌انقلاب و دشمنان این کشور را‌ ناکام خواهند گذاشت.

جامعه مداحان وشهرای آئینی بسیجی استان چهارمحال وبختیاری، ضمن اعلان بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز و رهبر معظم انقلاب، همچنان بر سر پیمان خود با ولّی زمان پا برجا بوده و تلاش می کنیم تحت ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، آینده روشنی را برای ایران اسلامی به نظاره بنشینیم.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۱:۵۴

29 Dec 2019