۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۹۶۹۰

ثبت نام آزمون دكتري و كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام برای آزمون هاي دكتري تا روز شنبه مورخ ۶ دي ماه و كارشناسي ارشد تا روز شنبه مورخ ۱۳ دي ماه تمديد شد.
ثبت نام آزمون دكتري و كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد
به گزارش جهانبین نیوز، علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام برای آزمون هاي دكتري تا روز شنبه مورخ ۶ دي ماه و كارشناسي ارشد تا روز شنبه مورخ ۱۳ دي ماه تمديد شد.لذا داوطلبان اين دو مقطع مي توانند با توجه به زمان هاي اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.

وي افزود : تمديد ثبت نام به منظور رفاه حال آن دسته از داوطلباني كه تاكنون موفق به ثبت نام نشده‌اند، اعلام شده؛ اما توصيه مي‌شود كه داوطلبان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.

علوی فاضل ادامه داد: کلیه متقاضياني كه تمايل دارند در آزمون سال ۹۴ شرکت كنند، می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام آنلاين خود اقدام کنند.

معاونت سنجش و پذیرش در پاسخ به این سوال که هر داوطلب چند رشته/ محل را می‌تواند انتخاب کند، گفت: هر داوطلب می‌تواند در دوره كارشناسي ارشد ۱۰۰ رشته/ محل را از يك مجموعه امتحاني و در دوره دكتري تخصصي يك رشته را در ۴۰ محل، براساس علاقه انتخاب و در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت نام کند.

وی در پایان گفت: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی ، سؤال خود را از طریق آدرس الکترونیکی www.azmoon.org ارسال نمایند تا کارشناسان اين معاونت در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


انتهای خبر  ع/ق

مرجع : خبرگزاری دانشجو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۷:۳۹

15 Jan 2020