۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۲۱۶۶۰
مدير صندوق اجتماعي بيمه کشاورزان روستاييان و عشاير استان:

بيش از 19 هزار خانوار استان چهارمحال و بختياري عضو صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاييان و عشاير هستند

شاه بندری گفت: در حال حاضر بيش از 19 هزار خانوار در اين استان عضو صندوق گرديده که اين رقم بيش از 30 درصد خانوارهاي مشمول استان را شامل مي شود.
بيش از 19 هزار خانوار استان چهارمحال و بختياري عضو صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاييان و عشاير هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مدير صندوق اجتماعي بيمه کشاورزان روستاييان و عشاير استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در راستاي بيمه هاي اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير، در خدمت جامعه هدف هستيم و از خدماتي از قبيل بازنشستگي، از کار افتادگي، مستمري هاي فوت، نقل و انتقال سوابق بيمه اي در خدمت جامعه هدف  کشاورزان روستاييان و عشاير خدمات ارائه خواهيم داد.

جعفر شاه بندري افزود: در بخش هاي بازفت، صمصامي و مرکزي کوهرنگ، کارگزارها را تقويت خواهيم کرد، کارگزاريهاي جديدي ايجاد خواهيم کرد و اميد است بتوانيم با توجه به ورود عشاير که در آستانه آن هستيم بتوانيم در اين راستا قدم هاي خوبي برداشته شود و جامعه هدف از اين بيمه ها استقاده کنند.

شاه بندري در ادامه بيان داشت: در شهرهايي همچون چلگرد، بازفت و صمصامي بيمه کشاورزان را برنامه ريزي کنيم و برنامه ريزي شود که اين عزيزان که در شهرها ساکن هستند ولي در روستاها کشاورزي مي کنند و يا در حوزه هاي مرتبط با کشاورزي هستند، بتوانيم خدمات بيمه اي براي اين دسته انجام دهيم.

جعفر شاه بندري گفت: با توجه به اصل 29 قانون اساسي و نيز سند چشم انداز بيست ساله نظام در بحث بيمه همگاني مسئولين استان بايد توجه ويژه و همه جانبه اي به مقوله بيمه داشته باشند.
 
شاه بندري با بيان اين مطلب در خصوص عملکرد اين صندوق در استان چهارمحال و بختياري افزود: در حال حاضر بيش از 19 هزار خانوار در اين استان عضو صندوق گرديده که اين رقم بيش از 30 درصد خانوارهاي مشمول استان را شامل مي شود.
 
وي همچنين با اشاره به تعداد مستمري بگيران استان از اين صندوق نيز خاطرنشان کرد: در حال حاضر 300 خانوار از مستمري هاي از کارافتادگي و يا مستمري بازماندگان استفاده مي کنند.
 
وي با تاکيد به برداشته شدن سقف سني براي ورود متقاضيان به صندوق تصريح کرد:بيمه کشاورزان غير ساکن روستا و پيگيري ستاد مرکزي صندوق و تلاش هاي همکاران در استان ها مي تواند نويدبخش سال موفقي براي اين صندوق باشد.
 
شاه بندري همچنين خواستار توجه بيش از پيش مسئولين صندوق به استان هاي همچون چهارمحال و بختياري شد که با توجه به موقعيت جغرافيايي ، پائين بودن توانايي مالي و بسياري مسائل ديگر درصد جذب بيمه شدگان در آن کمتر بوده و لازم است با برنامه ريزي هاي دقيق تر و صرف کار بيشتر به اين مهم پرداخته شود.

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۶:۱۱

28 Dec 2019