۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۲۹۹۵۰

دادستان جديد بروجن معرفي شد

صبح امروز در مراسمي عبدالرسول جاوري به عنوان دادستان جديد شهرستان بروجن معرفي شد.
دادستان جديد بروجن معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، صبح امروز در مراسمي با حضور معاونت رئيس کل دادگستري چهارمحال وبختياري، دادستان عمومي و انقلاب استان و جمعي از مسئولان شهرستاني عبدالرسول جاوري به عنوان دادستان جديد بروجن معرفي شد.

رئيس دادگستري شهرستان بروجن در اين مراسم ضمن تاکيد بر تعامل سازنده دادستان جديد بروجن با شوراي تامين، اظهار داشت: تعامل با اعضاي شوراي تامين در پيشگيري از وقوع جرم و تامين امنيت بسيار مي تواند سازنده باشد.

روح ا... محمدي با اشاره به جرائم عليه امنيت و آسايش عمومي که جامعه نسبت به اين جرائم حساس هستند، افزود: دادستان جديد توجه ويژه اي نسبت به جرائم عليه امنيت و آسايش عمومي داشته باشد.

وي با بيان اين که متاسفانه عده اي زندگي و رفاه خود را در نابودي ديگران قرار مي دهند، گفت: مسئولان در برخورد با مواد مخدر و مسائل و مواردي که به امنيت و آسايش عمومي شهرستان برمي گردد بايستي نگاه ويژه اي داشته باشد.

محمدي گفت: تلاش و کوشش مراجع انتظامي، دادسرا، دادگاه تجديد نظر و ديوان عالي کشور ماحصل آن در اجراي احکام کيفري است که توجه ويژه به آن باعث پيشگيري از وقوع جرم مي شود.

سيد سيف ا... فياضي فرماندار بروجن نيز در اين مراسم با بيان اين که برقراري عدالت و رفع مشکلات مردم در جامعه بر دوش دستگاه قضائيه نهاده شده است، گفت: کساني که مجري عدالت هستند رسالت سنگيني بر عهده دارند؛ اميدواريم دستگاه قضائيه در ايجاد نظم و آرامش موفق باشند.

منصور اماني دادستان سابق بروجن در ادامه اين مراسم ضمن ارائه گزارشي از عملکرد ۲۲ ماهه خود در اين شهرستان، تصريح کرد: برخي از مسئولان افکار سخت گيرانه اي دارند که من نمي پسندم؛ معتقدم هر پرونده اي جاي برخورد خاص خود را دارد.

در پايان اين مراسم عبدالرسول جاوري به عنوان دادستان جديد بروجن معرفي و از خدمات منصور اماني دادستان سابق اين شهرستان قدرداني شد.

خاطر نشان مي شود عبدالرسول جاوري پيش از اين رياست شعبه ۱۰۲ کيفري ۲ شهرستان بروجن را عهده دار بوده است.

گفتني است منصور اماني در سمت جديد خود به عنوان معاون دادستان عمومي استان چهارمحال و بختياري منصوب مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۱:۲۳

26 Dec 2019