۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۹۵۰۰

مذاکرات برای مردم ایران رفاهی به ارمغان نیاورده است

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری گفت: مذاکرت برای مردم ایران تاکنون رفاهی به ارمغان نیاورده است.
مذاکرات برای مردم ایران رفاهی به ارمغان نیاورده است
حجت الاسلام محمد علی نکونام در گفتگو با جهانبین نیوز در خصوص پیامد های تمدید مذاکرات با اشاره بر اینکه مذاکرات برای مردم ایران تاکنون هیچ گونه رفاهی را به ارمغان نیاورده است، بیان کرد: مذاکره در اصل مقوله خوبی است و در اسلام مذاکره اشکال ندارد و نفی نشده است.

نکونام با بیان اینکه مذاکرات باید همراه با حفظ ارزش ها و اصالت انسان ها و مکاتب باشد، افزود: مذاکرات باید به گونه ای باشد که عزت، اصالت و ارزش‌های یک مکتب و دین مخدوش نشود.

وی با اشاره بر اینکه مذاکرات کنونی این اصل ها رعایت نشده است، بیان کرد: در طول مذاکرات دشمن جری تر شده و دشمنان ملت بیشتر بر ایران فشارمی آورند و زیاده خواهی دشمن به واسطه مذاکرات بیشتر است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه پول های خود مان را به صورت قطره چکانی به ما می دهند و منت می گذارند که ملت ایران پول گرفته است، یادآور شد: این پول ها ،از خود ملت ایران است که توسط دشمنان بلوکه شده است و یکی از نشانه های دشمن سرسخت بلوکه کردن پول های کشورها است.

 نکونام با بیان اینکه یک زمانی مردم ملت ایران به سمت حرکت می کردند که خود دشمن با مقابله مردم ایران با تحریم هراس داشت و کشور ایران با مقابله با تحریم دشمنان جهانی می شد، تصریح کرد: تحریم برای ملت ایران بی اثر بوده و آغاز مذاکرات اقدامات گذشته مردم در راستای مقابله با تحریم ها را در چند سال گذشته مخدوش کرده است.

نکونام با تاکید بر اینکه با آغاز مذاکرات در دولت جدید صحبت های دشمنان بر این منوال است که ایران در اثر فشار تحریم ها به مذاکره روی آورده است، افزود: با فضایی در راستای مذاکرات اتفاق افتاده است چاره ای نداریم که راهی که شروع شده را ادامه دهیم و در روند مذاکرات باید وقفه ایجاد کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی با اشاره بر اینکه مقام معظم رهبری بر این امر تاکید دارند که امریکا یک دشمن سر سخت است که امتیازی به کسی نمی دهد و هرچه بتواند امتیاز از ما می گیرد، بیان کرد: گرفتن امتیاز ها از ملت ایران در راستای ارزش ها و عقاید، پیشرفت‌های هسته ای، جلوگیری از رشد و شکوفایی استعداد های درخشان و ... در جامعه است.

نکونام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه شکوفای واز بین بردن تحریم و فشاراقتصادی در جامعه است، یادآورشد: با اقتصاد مقاومتی باید مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه بر طرف شود.

وی با اشاره بر اینکه ملت ایران بعد از انقلاب به دلایل تحریم دشمنان با مخاطرات اقتصادی مواجه بوده است و در این سال ها فراز و نشیب‌های داشته و در سایه تحریم‌ها به رشد و فناورهای زیادی دست یافته ایم، خاطر نشان کرد: بی برنامگی و شناخت نادرست دشمن به مردم و ملت ایران آسیب می رسانند و باید در این امر بسیار هوشمندانه عمل کرد.

انتهای پیام /1022ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۰:۳۶

27 Dec 2019