:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر در شهرستان اردل | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
کد مطلب : ۱۵۵۴۰

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر در شهرستان اردل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهر های اردل، دشت، کاج و سرخون این شهرستان خبر داد.
برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر در شهرستان اردل
به گزارش جهانبین نیوز، مراد کریمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم شهیدپرور و انقلابی باید پاسدار ارزش‌های این شهدا باشند.

وی ادامه داد: هفتم تیر‌ماه سال ۱۳۶۰ یادآور عروج ملکوتی ۷۲ تن از افراد با ارزش و انقلابی است که غافله‌سالار این جمع مردی از یاران آفتاب و شهید مظلوم دکتر بهشتی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل تصریح کرد: روز هفتم تیر از طرفی دیگر یادآور افراد منافق و منحرفی است که با پیگیری ایادی استکبار جهانی حاضر شدند در راستای خواسته‌های شیطانی دشمنان ۷۲ تن از یاران انقلاب را به شهادت برسانند.

وی در زمینه خصوصیات اخلاقی شهید بهشتی عنوان کرد: شهید بهشتی به حق عاشق و پشتیبان راه ولایت و امامت بودند و این نشانگر اوج و عظمت صفات ایشان بود که هدف خود را دفاع از دین قرار داده بودند که در این راه نیز جان خود را فدا کرد.

این مقام مسئول گفت: هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ اوج تقابل حامیان انقلاب و ولایت فقیه و عاشقان حقیقی امام راحل و آرمان‌های رهبر انقلاب و نظام اسلامی با ضدانقلاب هزار چهره بود.

کریمی در ادامه اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهدای هفتم تیر یک ویژه برنامه محوری در این شهرستان بر اساس برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه در چهار شهر این شهرستان یعنی، اردل، دشت، کاج و سرخون از ساعت ۱۱ تا ۱۲.۳۰ روز هفتم تیر به صورت همزمان برگزار می‌شود.

کریمی بیان داشت: این مراسم به حضور همه اقشار مردم، شوراها، دهیاری‌ها و خانواده معظم شهدا به سخنرانی حجت‌الاسلام سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۵:۴۵

3 Feb 2020