۰
plusresetminus
جمعي از خبرنگاران چهارمحال وبختياري در دفتر نماينده ولي فقيه در استان تجليل شدند.
رونمايي از نرم افزار"تجلي حضور در بام ايران" / خبرنگاران چهارمحال و بختياري تجليل شدند+عکس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام محمد علي نکونام در مراسم رونمايي از "نرم افزار تجلي حضور در بام ايران" ضمن عرض تبريک به مناسبت حلول ماه مبارک شعبان اظهار کرد: آنچه جامع همه ي امور ماه رجب، شعبان و ماه ضيافت است در مقام آن هستند که ما را به باور درست برسانند.

حجت الاسلام نکونام با بيان اينکه باورمندي در عرصه هاي انقلابي حرف اول را ميزند، تصريح کرد: کساني ميتوانند در عرصه انقلاب نمره درست کسب کنند که باورمندي درست داشته باشند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهرکرد تصريح کرد: ريزش هاي که در طول انقلاب اسلامي رخ داده است به باورمندي برميگردد زيرا انقلاب براساس نگاه توحيدي و ايماني شکل گرفته است.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: هر چه باور توحيدي قوي تر باشد روحيه ي انقلابي بودن هم سرزنده تر خواهد بود و نقش انقلابي آفريدن هم بيشتر ميشود.

امام جمعه شهرکرد همچنين به عدم حضور برخي از افراد در مراسمات و راهپيمايي ها اشاره کرد و افزود: افرادي هستند که پس از گذشت ۳۶ سال از پيروزي انقلاب در هيچ يک از راهپيمايي ها شرکت نکرده اند؛ اين افراد نه تنها هيچ کمکي به انقلاب نکرده اند بلکه مطالبه گر هم هستند و اين نشان دهنده آن است که به انقلاب باورمند نيستند.

حجت الاسلام نکونام تاکيد کرد: برگزاري مناسبت ها براي اين است که حرکت هاي زيبايي که در انقلاب اسلامي ايجاد شده به باورمندي ها متصل کنيم و جامعه را در اين عرصه حرکت دهيم.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در اين مراسم به نرم افزار چند رسانه اي " تجلي حضور در بام ايران" اشاره کرد و گفت: اين نرم افزار در ۱۰ مجموعه طراحي شده است.

علي گرجي در تشريح موضوعات اين نرم افزار افزود: دهه فجر، هفتم تير، ۹ دي، ۱۷ شهريور، هشتم شهريور، ۱۲ مرداد، روز قدس، ۱۲ فروردين، ۱۴ و ۱۵ خرداد و ۱۳ آبان مجموعه هاي اين نرم افزار را تشکيل ميدهد.

گرجي بيان کرد: امسال در سطح ادارات استان پيش بيني کرديم از ۱۰ تا ۱۵ خرداد در فواصل برنامه ها خصوصيت خط امام از ديدگاه مقام معظم رهبري تبيين شود.

در پايان اين مراسم هم از برترين خبرنگاران چهارمحال وبختياري که بيشترين پوشش خبري را در مناسبات ملي انجام دادند، تجليل شد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۵۳

29 Dec 2019