۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۲۸۵۰۰
دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات:

خداقوت، خسته نباشيد

بالاخره تمام شد. بالاخره همه نمايندگان مردم ايران اسلامي در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با برگزاري دور دوم انتخابات انتخاب و بهارستاني شدند و دفتر قطور برگزاري دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسته شد.
خداقوت، خسته نباشيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حرف انتخابات که به ميان آمد همه به ميدان آمدند و گوشه کار را گرفتند تا خداي ناکرده باري بر زمين نماند و انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز همچون ديگر انتخابات برگزار شده در ايران اسلامي باعث افتخار، فر و سربلندي ايرانيان و کوري و شرمساري دشمنان اين مرز و بوم شود.

از مسئولان و خدمتگزاران و کارمندان دستگاه‌هاي مختلف دولتي که مجري برگزاري انتخابات بودند تا زنان و مردان ساکن در دورافتاده‌ترين نقاط ايران اسلامي همه آماده شدند تا انتخابات برگزار شود و البته اين بار باشکوه‌تر از هميشه.

نيمه‌هاي سال ۱۳۹۴ تقريبا همه کارها رنگ و بوي انتخاباتي به خود گرفت و مقدمات برگزاري اين مهم فراهم شد. وزارت کشور از سويي و شوراي نگهبان از سويي ديگر، نمايندگان نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از طرفي و علاقمندان به نمايندگي در مجلس دهم هم از طرفي و... .

برنامه‌ريزان انتخابات به گونه‌اي و نيروهاي امنيتي و نظامي و انتظامي نيز به محوي ديگر درگير برگزاري انتخابات شدند.

اگرچه خيلي‌ها فکر مي‌کردند برخي فشارهاي سياسي و بین‌المللي که باعث مشکلات اقتصادي مردم ايران اسلامي شده است باعث شود انتخابات شور و حالی نداشته باشد اما با نزديک شدن به تاريخ برگزاري انتخابات و اجراي مرحله به مرحله روند برگزاري انتخابات عکس قضيه را ثابت کرد.

در اين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي آنچه باعث شد انتخاباتي متفاوت از ديگر انتخابات‌هاي مجلس شکل گيرد آمار بالاي کانديداها بود به طوري که از هر شهر و روستايي افرادي بودند که با عبور از فيلترهاي تاييد صلاحيت توانستند توانايي و ميزان اعتماد مردم به خود را به بوته آزمايش بگذارند.

با پايان جشن‌هاي انقلاب مهم‌ترين مساله در واپسين روزهاي سال ۹۴ مساله انتخابات بود. برنامه‌ريزان انتخابات دقيق و حساب شده عمل کردند و در روزهاي پرترافيک کاري سال که تقريبا از اوايل اسفند آغاز مي‌شود و تا واپسين ساعات اين ماه ادامه مي‌يابد انتخاباتب در خور و شايسته برگزار کردند.

با وجود همه تمهيدات انجام شده اما باز هم يک وجه برگزاري انتخابات اگر حضور به موقع خود را اعلام نکرده بود همه زحمات مسئولان بر باد مي‌رفت و نتيجه مي‌شد آنچه که دشمنان نظام و انقلاب مي‌خواستند!

مردم مهم‌ترين و موثرترين وجه چند ضلعي انتخابات در پي رهنمودهاي رهبري و جداي از نتايج بدست آمده که الحمدلله براساس مصالح نظام و مردم شکل گرفت در روز ۷ اسفند ۹۴ گل کاشتند و با حضوري کم‌نظير در پاي صندوق‌هاي راي حضور يافتند و با شرکت در دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ضمن انتخالب نمايندگاني اصلح و مورد وثوق مردم بار ديگر از حقانيت و مردمي بودن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دفاع کردند.

برگزاري انتخابات سالم و بي‌شائبه آنهم در کشوري که نزديک به ۸۰ ميليون جمعيت را در خود جاي داده است و به شکرانه الهي وسعتي ۱۶۴۸۰۰۰کيلومتر مربعي دارد و از هر طرف دشمنان همچون سگ‌هاي گرسنه در انتظارند تا ساکنان اين مرز و بوم شايد خواب‌شان ببرد تا قطعه قطعه‌شان کنند کاري کوچک و دم‌دستي و ساده نيست که بتوان به راحتي از کنار آن گذشت.

انتخابات برگزار و نتايج آن اعلام شد و اگر آن زمان وقتي براي رقابت بود اما اينک بايد ايران اسلامي و اقوام و قبايل و طوايف گوشه گوشه اين مرز و بوم دست برادري يکديگر را بفشارند و تحت زعامت و رهبري رهبر انقلاب و با حمايت از دولت خدمتگزار و مجلس شوراي اسلامي راه توسعه و پيشرفت کشور عزيزمان ايران را فراهم نمايند و در پايان همه ما يکدل و يکصدا به آنان که براي قرار گرفتن نام ايران اسلامي بر بلنداي عزت و افتخار از دل و جان مايه مي‌گزارند فقط يک جمله بگوييم: "خدا قوت و خسته نباشيد"

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۴:۲۸

30 Jan 2020