۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۸۷۷۰
معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري

اجراي 9 طرح بااعتبار بالغ‌بر 2 ميليارد تومان در شهرستان فارسان

معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري از 9 طرح بااعتبار بالغ‌بر 2 ميليارد تومان و اشتغال‌زايي 38 نفر در شهرستان فارسان خبر داد.
اجراي 9 طرح بااعتبار بالغ‌بر 2 ميليارد تومان در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، مهراب فرجي در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فارسان گفت: در کميته فني بررسي طرح‌هاي اشتغال پايدار در مناطق عشايري و روستايي شهرستان فارسان ضوابط اجرايي موردبررسي و نکات موردنظر يادآوري شد.

وي در ادامه افزود: در اين کارگروه 9 طرح کشاورزي بااعتباري بالغ‌بر 2 ميليارد تومان و باهدف اشتغال‌زايي 38 نفر به‌صورت مستقيم و غيرمستقيم خواهيم داشت که با تصويب اين طرح‌ها در کميته فني و معرفي آن‌ها به بانک‌هاي عامل جهت دريافت تسهيلات اين اشتغال‌زايي صورت خواهد گرفت.

وي تصريح کرد: شرايط بسيار حساس و بحث اشتغال، معيشت و بهبود و رونق و فعاليت اقتصادي يکي از دغدغه‌هاي کشور است و دولت در برنامه فراگير اشتغال برنامه جامعي دارد و قصد دارد با اين برنامه فضاي کسب‌ و کار را بهبود دهد.

معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي سازمان جهاد کشاورزي، افزايش توليدات گلخانه‌اي، پرورش ماهي در قفس، تجهيز و نوسازي زمين‌هاي کشاورزي، احداث شبکه‌هاي اصلي و فرعي، افزايش بازدهي مصرف آب، رشد فرآورده‌ها و کاهش ضايعات در توليد محصولات، ذخيره‌سازي محصولات راهبردي با محوريت بخش خصوصي، تجهيز و نوسازي ناوگان ماشيني بخش کشاورزي ازجمله برنامه‌اي است که بايد انجام شود.
 
گفتني است، اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در بخش کشاورزي، افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري، بهبود وضعيت معيشت مردم و ارتقاي کمي و کيفي محصولات توليدي را به دنبال دارد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۷:۳۴

1 Jan 2020