۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۶۷۹۰

اجراي طرح ملي شهاب در مدارس ابتدايي شهرستان سامان

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان از اجراي طرح ملي شهاب در پايه هاي چهارم و پنجم خبر داد و ابراز کرد: طرح ملي شهاب، شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر دانش آموزان است.
اجراي طرح ملي شهاب در مدارس ابتدايي شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز ،محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما از اجراي طرح ملي شهاب در دوره ابتدايي خبر داد و اظهار داشت: طرح ملي شهاب، شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر دانش آموزان است و اين طرح در پايه هاي چهارم و پنجم اجرا مي شود.

دهقاني هدف از اين طرح در دوره ابتدايي را هدايت و حمايت آموزشي و تربيتي و معنوي استعدادهاي برتر دانش آموزان و ايجاد ساز و کارهاي مناسب براي رشد و بالندگي آنان به عنوان سرمايه هاي ملي و خدادادي برشمرد.

وي با اشاره به اينکه شناسايي و هدايت و تقويت اين دانش آموزان به‌منظور بهره مندي از توانمندي ها و قابليت هاي آنها در تعالي و پيشرفت کشور است، عنوان کرد: اين طرح دانش‌آموزان نخبه را شناسايي کرده، بستر و زمينه شکوفه‌هايي استعدادهاي آنان را فراهم مي کند.

دهقاني گفت: طرح ملي شهاب بايد معلم محور باشد و قرار نيست دانش‌آموزان از محيط درس و زندگي جدا شوند اين طرح دانش آموزان را شناسايي و زمينه رشد آنها را از نظر علمي و معنوي مورد رصد و هدايت قرار مي دهد.

دهقاني تاکيد کرد: سعي شود امسال با برنامه ريزي هاي دقيق بستري فراهم شود تا دانش آموزان مستعد و توانمند و با انگيزه مورد شناسايي و هدايت قرار گيرند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۲۲

26 Dec 2019