۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۵۷۰۰
دارنده مدال مسابقات قهرماني آسيا:

ورزشکار بايد درميدان نفس هم پيروز شود/مسابقه ندادن با ورزشکارهاي اسرائيلي عين پيروزي و مدال طلاست

دارنده مدال مسابقات قهرماني آسيا گفت:ما ترسي از مسابقه دادن با اين ورزشکار ها نداريم ،هدف ورزشکار ها از اين اقدام اين است که بتوانند با اين کار گوشه از جنايت هاي اين کشور ها را به جهانيان نشان دهند.
ورزشکار بايد درميدان نفس هم پيروز شود/مسابقه ندادن با ورزشکارهاي اسرائيلي عين پيروزي و مدال طلاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، بازي کردن مسعود شجاعي و احسان حاج صفي مقابل تيم مکابي تلو آويو نماينده رژيم صهيونيستي در ليگ اروپا، واکنش هاي متعددي به دنبال داشته است.

در ابتدا لازم است سخن ارزشمند امام خميني (ره) را ياد آور شويم مبني بر اينکه "اگر دشمن از شما تعريف کرد، در رفتار و کارهاي خود ترديد کنيد"اين سخن،دستورالعمل انقلاب است، بنابراين بايد در مقابل تعريف بيگانه، سريع موضع‌گيري کرد و دچار غفلت نشد.

بحث رژيم غاصب اسرائيل از اول انقلاب توسط رهبر کبير انقلاب مطرح بوده و ايشان موضع صريحي در مورد اين رژيم داشتند.

امام خميني (ره) اسرائيل را يک غده سرطاني در جهان اسلام ناميدند و  رهبر معظم انقلاب هم همواره به عنوان رژيمي غارتگر و کودک‌کش از آنها ياد کرده‌اند و تکليف اين رژيم غارتگر در ادوار مختلف کاملا روشن بود و پس از انقلاب هم در صحنه‌هاي مختلف ورزشي، نمايندگان ما حاضر به ديدار با نمايندگان آنها نمي‌شدند.

سال‌هاست ورزشکاران ايراني در هر رشته در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و البته در راستاي به رسميت نشناختن رژيم صهونيستي مقابل ورزشکاران اين رژيم کودک کش حضور پيدا نمي‌کنند. حتي شده ورزشکاران کشورمان مدال‌هاي المپيک، جهاني و آسيايي را از دست داده‌اند اما روي اصول شان پاي نگذاشتند و حاضر نشدند که با ورزشکاران اسرائيلي مبارزه کنند.

بعد از بازي کردن مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي در بازي شب گذشته پانيونيوس يونان مقابل مکابي رژيم صهيونيستي،جديدترين و عجيب‌ترين واکنش، حساب رسمي و فارسي توئيتر وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي هم وارد عمل شد و از اين حرکت بحث‌ برانگيز شجاعي و حاج‌صفي تشکر کرد.

در اين توئيت نوشته شده: « آفرين به مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي که تابوي مسابقه ندادن با ورزشکاران اسرائيلي را شکستند!»

اين خود نشان ميدهد که دشمنان اين نظام و انقلاب تا چه حدي به دنبال تخريب و نابود کردن اين انقلاب هستند ولي آگاه نيستند که به فرموده مقام معظم رهبري(حفظ الله)اسرائيل 25 سال آينده را نخواهد ديد.

زهرا ناداري دارنده مدال نقره آسيايي و پر افتخار ترين بانوي کشور عزيزمان ايران در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت:اين حرکت، حرکت بسيار ناپسند و در بين اعتقادات ما به عنوان کشوري اسلامي که اسرائيل را اصلا به رسميت نميشناسيم قابل قبول نيست.
وي با بيان اين که اين رژيم کودک کش تمام تلاش و همت خود را براي نابوي مردم فلسطين و نابودي اسلام و البته مهم تراز آن انقلاب اسلامي ايران بسته است افزود:ورزشکاران خيلي از کشور ها وقتي در مقابل ورزشکاران اين کشور قرار ميگيرند از مسابقه دادن انصراف ميدهند.

 نادري افزود:در سال گذشته يک سري قوانيني براي ورزشکاران به وجود آمده است که وقتي در مقابل ورزشکاران اسرائيلي قرار گرفته و انصراف داده اند محدوديت هاي اعمال ميشود و اينها در تلاش هستند که وجه اين کشور را خوب نشان دهند.

وي در ادامه صحبت‌هاي خود عنوان کرد:نه تنها ورزشکاران جمهوري اسلامي ايران در مقابل ورزشکاران اين کشور مسابقه نميدهند بلکه در سال هاي اخير نيز خيلي از ورزشکاراني که روحيه انقلابي و وجدان بيدار و آگاه نسبت به کارهاي که اين رژيم انجام دارند، با آنها مسابقه نميدهند.

وي بيان کرد:ما ترسي از مسابقه دادن با اين ورزشکار ها نداريم ،هدف ورزشکار ها از اين اقدام اين است که بتوانند با اين کار گوشه از جنايت هاي اين کشور ها را به جهانيان نشان دهند و مسابقه ندادن با ورزشکارهاي اسرائيلي عين پيروزي و مدال طلاست.

دارنده مدال مسابقات قهرماني آسيا در ادامه صحبت‌هاي خود، خاطرنشان کرد: اين هدف ،هدف بسيار بزرگ و مهمي است که در راستاي اعتقادات خودت به ميدان نبرد بروي ودر مبارزه پيروز شوي گاهي اين مبارزه در ميدان ورزش است و گاهي اين مبارزه در ميدان نفس است،که بايد در اين مبارزه پيروز و سربلند بيرون بيايي و بتواني براي خودت و کشور عزت بياورم.

نادري گفت :همان طور که يک بانوي مسلمان با حفظ حجاب اسلامي خد در ميادين مسابقات حاضر ميشود تا به همه بگويد که حجاب محدوديت نيست ،اين ورزشکار ها هم ميتوانستند به نشانه اعتراض با اين تيم مسابقه ندهند.

وي در ابراز ناراحتي از اين که دو نفر از جوانان اين سرزمين در مقابل يک تيم اسرائيلي بازي کرده اند گفت:درست است که بايد قوانين باشگاه را رعايت کرد ولي ميتوانستند با اعتراض نسبت به اين موضوع در اين مسابقه شرکت نکند هر چقدر هم محرومت ها در پي داشته باشد ولي حمايت از مردم و کودکاني که زير سطله اين کشور هاي جنايت کار کشته ميشوند بهترين کار و وظيفه يک انسان است .

انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۶:۵۵

18 Jan 2020