۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۷۷۸۰
به مناسبت حماسه 9 دي /

برگزاري گرد همايي بزرگ بصيرتي ميثاق با ولايت در سامان

مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهرستان سامان از برگزاري گردهمايي بزرگ بصيرتي ميثاق با ولايت در سامان در روز جمعه خبر داد.
برگزاري گرد همايي بزرگ بصيرتي ميثاق با ولايت در سامان
به گزارش جهانبین نیوز, سهراب بابادايي مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهرستان سامان در گفتگو با  سامان ما با بيان اينکه گرد همايي بزرگ بصيرتي ميثاق با ولايت با عنوان (بررسي درس ها و پيامد هاي فتنه ۸۸و حماسه مردمي ۹ دي )برگزار مي شود، اظهار داشت: مردم بصیر سامان در فتنه سال ۸۸ پیشرو سایر شهرها در هشتم دي ماه مخالفت خود را از فتنه ۸۸ و سران فتنه عنوان کردند گردهمايي اين شهرستان هم در هشتم دي ما برگزار مي شود.

بابادايي با بيان اينکه اين گرد همايي بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ابوالفضل سامان با سخنراني آيت الله اسلاميان نماينده مردم در مجلس خبرگان برگزار مي شود، بيان داشت: همچنين در سالگرد ۹ دي ماه در بخش زاينده رود گرد همايي حماسه ۹ دي با عنوان ۹ دي روز بصيرت و ميثاق با ولايت در حسينه اعظم هوره برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه ۹ دي مختص يک همايش، جلسه و تجمع نيست بلکه مسئله اساسي تبيين حماسه ۹ دي است، در دل ۹ دي حرف‌هاي بسياري نهفته است و اگر ابعاد آن تبيين شود، بصيرت‌زايي در بين افکار عمومي مطرح خواهد شد، بيان داشت: ماندگاري ۹ دي مسئله اصلي است و هر سال که مي‌گذرد شور و هيجان و استقبال مردمي از اين رويداد بيشتر مي‌شود.

بابادايي افزود: عوامل داخلي آگاهانه يا ناآگاهانه يا با هر لقبي که بدهيم از افراد معاند خارج از کشور دستور مي‌گرفتند و در فتنه ۸۸ نقش ‌آفرين بودند و تلاش کردند جمهوري اسلامي را که زائيده محرم بود از بين ببرند.

وي تصريح کرد : علاوه بر برگزاري گرد همايي و همايش هاي در شهرستان سامان به مناسبت ۹ دي برنامه هاي و نشست هاي بصيرتي توسطايگاه و حوزه هاي بسيج در سرتا سر شهرستان برگزار مي شود .

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۲۱

27 Dec 2019