۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۲۹۷۷۰
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

يکي از عبرتهاي حادثه بمباران هيروشيما که ميتوان تذکر داد برجام است

امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز کوهرنگ گفت: تاريخ براي همه عبرت است بايد از اين عبرت ها درس بگيريم يکي از عبرتهاي حادثه بمباران هيروشيما که ميتوان تذکر داد برجام است.
يکي از عبرتهاي حادثه بمباران هيروشيما که ميتوان تذکر داد برجام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سيد سجاد طباطبايي امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز15مرداد کوهرنگ با بيان اينکه شهيد بابايي يکي  از بهترين افتخارات ايران است افزود:شهيد عباس بابايي، بزرگ مردي كه در مكتب شهادت پرورش يافت مجاهدي كه زهد و تقوايش بسان دريايي خروشان بود و هر لحظه از زندگانيش موج ها در برداشت. مرد وارسته اي كه سراسر وجودش عشق و از خودگذشتگي و كرامت بود، رزمنده اي كه دلاور ميدان جنگ بود و مبارزي سترگ با نفس اماره ي خويش. از آن زمان كه خود را شناخت كوشيد تا جز در جهت خشنودي حق تعالي گام برندارد.
 
سجاد طباطبايي به سالروز بمباران هيروشيما و ناواکازاکي اشاره کرد و افزود: کساني که دم از حقوق بشر ميزنند، کي ميخواهند از اين حادثه عذرخواهي کنند، هزاران طفل معصوم را بدون هيچ بهانه اي به خاک و خون کشيدند حادثه اي که عواقب آن همچنان ادامه دارد و 160 هزار انسان بي گناه جان باختند.
 
وي در ادامه گفت: تاريخ براي همه عبرت است بايد از اين عبرت ها درس بگيريم يکي از عبرتهاي حادثه بمباران هيروشيما که ميتوان تذکر داد برجام است، مقام معظم رهبري با همه اطلاعات و آگاهي که داشتند و دارند بيان فرمودند برجام هيچ سودي براي ما نداشت اما متاسفانه بعضي از سياسيون کج فهم و نادان ما از جمله يک نماينده مجلس وقيحانه و بي احترامانه نقده هاي مذهبيون و انقلابيون را انحرافي بيان ميکند، ما کي بايد درس بگيريم؟ کي بايد بفهميم امريکا شيطان بزرگ است ؟
 
 خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ به روز 17 خبرنگار اشاره کرد و بيان داشت: روز خبرنگار به جايگاه رسانه اشاره دارد چرا که رسانه يکي از بزرگترين مسئوليت ها را به دوش دارد و بصورت ساده حقايق را بيان ميکند.
 
 
انتهاي پيام/610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۸:۲۶

26 Dec 2019