۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۲۴۴۵۰
فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي شهرستان اردل:

امر به معروف و نهي از منکر مولفه مهم مبارزه با جنگ نرم دشمن است

فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي شهرستان اردل گفت:امر به معروف و نهي از منکر مولفه مهم مبارزه با جنگ نرم دشمن است و بايد اين امر مهم در جامعه تقويت شود.
امر به معروف و نهي از منکر مولفه مهم مبارزه با جنگ نرم دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، پژمان سيفي فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي شهرستان اردل در نشست فرهنگي که با حضور ۶۰ نفر از اعضاي حلقه صالحين در سالن اجتماعات آموزش و پروش شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت: امر به معروف و نهي از منکر مولفه مهم مبارزه با جنگ نرم دشمن است و بايد اين امر مهم در جامعه تقويت شود.

سيفي اظهار داشت: هدف انبياء دعوت به توحيد بود و امروز هم همه بايدبراي ترويج و تبيين فريضه مهم امر به معروف و نهي از منکر تلاش کنيم.
وي گفت:امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و خانواده ها و جوانان را مورد هجمه خود قرار داده ما بايد امر به معروف و نهي از منکر را به خوبي در جامعه ترويج دهيم.

وي در ادامه افزود: توجه به امر به معروف و نهي از منکر مانع از سقوط خانواده ها مي شود و ترويج امر به معروف و نهي از منکر باعث تقويت ارزشهاي ديني مي شود لذا لزوم احياي امر به معروف و نهي از منکر در جامعه ضروري است و بايد بر تقويت آن توجه شود.

در اين مراسم ازبسيجياني که در مسابقات مقاله نويسي امربه معروف و نهي از منکر که از قبل اعلام شده و مقاله هاي خود را به واحد فرهنگي حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي شهرستان دادند به برترين هاي آنها جوايز و لوح سپاس به رسم يادبود اهدا شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۹:۲۶

28 Dec 2019