۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۳۵۰۷۰
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد:

کوچک‌ترين نگاه پليد به اين مملکت با نگاه سختي مواجه می‌شود/پرتاپ موشک پيامي براي کل دنيا بود

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد گفت: دشمنان بدانند که اگر روزي وارد خط قرمز شوند همه ما تبديل موشک خواهيم شد که از زمين و آسمان بر سر آن ها فرود خواهیم آمد.
کوچک‌ترين نگاه پليد به اين مملکت با نگاه سختي مواجه می‌شود/پرتاپ موشک  پيامي براي کل دنيا بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ اسماعيل مولوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد با اشاره به اينکه تهديدات زيادي از اهل قديم تا کنون در منطقه وجود دارد اظهار کرد: يک روز با تهديدات سخت و يک روز با تهديدات نرم، منطقه مواجه بوده است.

مولوي با بيان اينکه کساني هستند که با تهديدها باز هم در ميدان مي آيند تصريح کرد: ما در نمايش قدرت سخت شهر موشکي را نشان داديم و در صحنه وارد عمل شديم.

وي با بيان اينکه پرتاب موشک چهار پيام را دنبال مي کرد اذعان داشت: پرتاپ موشک ها جواب تروريست ها بود و آن هايي که قصد نفوذ به کشور را داشتند، پرتاپ موشک از کرمانشاه تا ديرالزور به اندازه دستور فرمانده بود، يک روز توان ما کم بود مي گفتيم موشک به جاي موشک امروز ميگوئم موشک به جاي ترقه.

پرتاپ موشک ما پيامي بود براي کل دنيا

مولوي با تاکيد بر اينکه ما نيازي نداريم چند تروريسم تکفيري بي سر و پا را با موشک بزنيم اذعان داشت: پرتاپ موشک ما پيامي است براي کل دنيا.

وي ادامه داد: دشمنان بدانند که اگر روزي وارد خط قرمز شوند همه ما تبديل موشک خواهيم شد که از زمين و آسمان بر سر آن ها فرود خواهیم آمد.

مولوي اذعان داشت: عظمت شيعه در حدي است که از هيچ چيز نترسيم و هر فرماندهي بايد گوش به فرمان آقا باشد.

وي با اشاره به اينکه ابزار قدرت ما در جنگ مردم هستند بيان داشت: ابزار جنگ نرم را مي توان حضور قدرتمند مردم در مراسمات مختلف ۲۲ بهمن, ۹ دي روز قدس يا تجمع حجاب و عفاف ديد.

مولوي با بيان اينکه امروز با لبيک گفتن به فرامين مقام معظم رهبري در جهت اعلام حمايت مظلومين فلسطين بازهم به صحنه خواهيم آمد اذعان داشت: امروز ما با به صحنه آمدن کمک مي کنيم که دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست پيدا کند.

کوچک ترين نگاه پليد به اين مملکت با نگاه سخت مواجه می شود

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد گفت: ما شيعه علوي هستيم و هر کسی اين فرهنگ در وجودش نهادينه شود بايد فلش بک به گذشته بزند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۳:۱۵

30 Dec 2019