۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۹۰۴۰
رئيس دادگستري شهرستان کوهرنگ در پيش خطبه هاي نماز جمعه کوهرنگ

راهبرد اصلي دستگاه قضايي بر مبناي احقاق حق مظلومان و جلوگيري از جولان ظالمان شکل گرفته است

رئيس دادگستري شهرستان کوهرنگ قبل از خطبه هاي نماز جمعه کوهرنگ گفت: راهبرد اصلي دستگاه قضايي کشور بر مبناي احقاق حق مظلومان و جلوگيري از جولان ظالمان شکل گرفته است.
راهبرد اصلي دستگاه قضايي بر مبناي احقاق حق مظلومان و جلوگيري از جولان ظالمان شکل گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، صيدالي رئيس دادگستري شهرستان کوهرنگ قبل از خطبه هاي نماز جمعه کوهرنگ با گراميداشت هفته قوه قضاييه و شهداي هفتم تير به ويژه شهيد بهشتي گزارشي از عملكرد و برنامه‌هاي مجموعه قضايي استان ارائه كرد و گفت:  هفتم تيرماه به عنوان سالروز شهادت آيت الله بهشتي و ياران وي از يک سوء خاطره اي بسيار دردناک بر جان نظام جمهوري اسلامي و نشانگر عمق سياهي افکار و انديشه هاي دشمنان نظام اسلامي و از يک سوء امضايي زيبا در صحيفه انقلاب اسلامي بر اهداف اين نظام در حمايت از مظلومان و ايستادگي در برابر ظالمان است.

وي گفت: نامگذاري سالروز شهادت شهيد گرانقدر آيت الله بهشتي به عنوان هفته قوه قضاييه، بيانگر مسير مستقيم دستگاه قضايي کشور در مسير بسط و گسترش حلاوت عدالت در کام مردمان اين مرز و بوم پرمهر و پرگهر است که نشان مي دهد راهبرد اصلي دستگاه قضايي کشور بر مبناي احقاق حق مظلومان و جلوگيري از جولان ظالمان شکل گرفته است.

صيدالي افزود: براستي که آيت الله بهشتي و ياران ايشان با نثار خون پاک خود، ضمن بيمه اسلام و انقلاب اسلامي ايران، مهر تاييدي بر راه اين نظام اسلامي زدند و نشان دادند که خون شهيد، روشنگري بي مانند در مسير خدمت به مردم و کسب رضايت خداوند است.
 
رئيس دادگستري شهرستان کوهرنگ بيان داشت: قوه قضائيه مسئوليت خطير و حساسي را در پشتيباني از حقوق فردي و اجتماعي، پاسداري از قانون اساسي و تحقق بخشيدن عدالت به عنوان گفتمان اصلي انقلاب اسلامي برعهده دارد.
 
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۷:۰۹

26 Dec 2019