۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۳۶۳۱

همایش مسوولان هیات های مذهبی شهرستان بروجن برگزار شد

همایش مسوولان هیات های مذهبی شهرستان بروجن برگزار شد
امام جمعه بروجن در جمع اعضای هیات های مذهبی این شهرستان، سه عنصر ˈغدیر، عاشورا و مهدویت ˈ را موجب اقتدار و عزت شیعه در جهان اعلام کرد.

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلامˈ غلامعلی حسین نژادیانˈ اضافه کرد: دشمنان اسلام، تمامی سعی و تلاش خود را برای ضربه زدن به این سه عنصر را به کار بسته اند.

وی با بیان اینکه همه خصوصیات اهل بیت ومکتب اسلام به این سه عنصر بستگی دارد، اضافه کرد: حضور باشکوه و گسترده مردم در آیین های مذهبی و عاشورا یک مانور سیاسی و عبادی است و اثرات آن دشمن را مایوس می کند.

حجت الاسلام حسین نژادیان تصریح کرد:هر ملتی حول محور ولایت غدیر،عاشورا و مهدویت حرکت کند، هیچ دشمنی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بروجن نیز در این همایش اظهار داشت: وظیفه اصلی مسوولان و اعضای هیات های مذهبی، مقابله با برخی خرافاتی است که در آیین های عزاداری رواج یافته است.

حجت الاسلام ˈ رحمت الله اروجی ˈ در این همایش، با دعوت اعضای هیات های مذهبی به وحدت و یکپارچگی، اضافه کرد: رمز موفقیت و سربلندی همه در

در بصیرت و اطاعت از رهبری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجننیز در این همایش گفت:مسوولان هیات های مذهبی برای اجرای مطلوب آیین های مذهبی و عزاداری در ماه محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، وظایفی بر عهده دارند.

حجت الاسلام ˈمجید الهیانˈ ادامه داد:هفته نخست ماه محرم با عنوان امر به معرف و نهی از منکر نامگذاری شده است و لازم است هیات های مذهبی بیرق هایی را با عنوان های امر به معروف و نهی از منکر در داخل هیات ها نصب کنند.

وی اضافه کرد: همچنین سخنرانان هیات های مذهبی نیز باید بخشی از سخنرانی خود را به تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اختصاص دهند.

الهیان افزود: از مسوولان هیات های مذهبی انتظار است از وسایل عزاداری نظیر طبل های مناسب و بیرق ها و لباس های متحد الشکل در طول ماه محرم و صفر استفاده کنند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۶:۴۲

29 Dec 2019