۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۸۹۳۳
الگو قرار دادن سیره امام رضا(ع) در زندگی:

سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان تضمین می کند

دهه کرامت که مزین به نام امام رضا(ع) و خواهر بزرگوار ایشان، حضرت معصومه(س) شده، فرصت ارزشمندی برای آشنایی و معرفت بیش تر مسلمانان با سیره و روش زندگی این دو بزرگوار است.
سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان تضمین می کند
حجت الاسلام سیامک بهرامی صبح امروز اظهار داشت: با اشاره به ویژگی های معرفتی و شخصیتی ابن دو معصوم تصریح کرد: مطالعه زندگی ائمه بزرگوار، چراغ راهنمایی برای بشریت در ظلمات زندگی است که الگو قرار دادن این بزرگواران در زندگی سعادت دنیوی و اخروی را برای افراد به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام بهرامی مشکلات متعدد کنونی جوامع را ناشی از خلاء حضور معصومین در بطن زندگی عنوان کرد و افزود: ما مسلمانان نتوانسته ایم در تمام ابعاد زندگی مطیع ائمه بزرگوار باشیم و به دلیل فقدان الگوی رفتاری، اخلاقی، فرهنگی و حتی اقتصادی مناسب در معرض مشکلات گوناگون قرار گرفته ایم.
وی اقتدا به ائمه معصومین را همانند خورشیدی تابان، چراغ راه زندگی دانست و تصریح کرد: امامام معصوم علیهم السلام حقایق زندگی هستند و کسی که حقیقت را بیابد به دنبال مجاز و سراب نمی رود.
امام جماعت مسجد امام حسین(ع) در ادامه به برخی ویژگی های رفتاری و شخصیتی امام رضا(ع) به طور ویژه اشاره کرد و گفت: بخشش، انفاق و کرامت امام هشتم ایشان را به امام رئوف ملقب کرده، به طوری که مسلمان و غیرمسلمان را از نقاط دور و نزدیک برای بهره مندی از دریای کرم ایشان راهی مشهد مقدس می کند.

انتهای پیام/

مرجع : هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۱:۲۲

29 Dec 2019