۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۶۲۲۳

استخدام دانش آموزان حادثه دیده شین آباد

استخدام دانش آموزان حادثه دیده شین آباد
به گزارش جهان بین نیوز،  دکتر حاجی بابایی ظهردر دیدار با دانش آموزان حادثه دیده دبستان روستای شین آباد پیرانشهر و اولیای آنان در محل باشگاه فرهنگیان شهرستان ارومیه با اشاره به مصوبه هیات دولت برای جذب و استخدام دانش آموزان این چنین حوادثی پس از سن ۱۸ سالگی گفت : برای درمان کامل دانش آموزان هر اندازه نیاز باشد ،هزینه خواهد شد.

وی در مورد پرداخت دیه به آنان خاطر نشان کرد: این مسئله مراحل نهایی خود را طی می کند و پس از تکمیل پرونده در این زمینه اقدام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اولیا هیچ دغدغه ای برای درمان ، تامین دارو و انجام جراحی های ضروری پلاستیک و زیبایی فرزندان خود نداشته باشند ، تصریح کرد : باهمکاری بیمه ایران در زمینه پرداخت بیمه حوادث به آنان نیز هماهنگی های لازم انجام شده است .

وی از اولیای دانش آموزان حادثه دیده خواست تحصیل فرزندان خود را جدی بگیرند و دغدغه ای در زمینه تحصیل آنان نداشته باشند .

دکترحاجی بابایی با اطمینان به خانواده های دانش آموزان حادثه دیده شین آباد در حل مشکلات فرزندان آنان به سخنان خود خاتمه داد .

براساس این گزارش، دانش آموزان حادثه دیده دبستان روستای شین آباد پیرانشهر به همراه خانواده ناهار را در باشگاه فرهنگیان ارومیه ،میهمان دکتر حاجی بابایی بودند. (مرجع : تسنیم)  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۱:۱۸

18 Feb 2020