۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۵۹۹۰

چهاردهمین المپیاد ملی مهارت کشوری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

چهاردهمین المپیاد ملی مهارت کشوری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
قهرمان آماره در گفت و گو با خبرنگار پایگاه ااطلاع رسانی جهانین نیوز گفت: افراد واجد شرایط می توانند تا تاریخ 27 اردیبهشت سال 92 برای ثبت نام در المپیاد ملی مهارت اقدام کنند.
آماره افزود: متقاضیانی که سن آن ها از68/11/10 به بالاست می توانند در رشته های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک در آزمون شرکت کنند و در مابقی رشته ها از جمله تراش، CNG، کابینت سازی، نجاری در و پنجره، لوله کشی، جواهر سازی، فناوری برودتی و غیره از متقاضیانی ثبت نام به عمل می آید که سن آن ها از171/10/11 به بالا باشد.
وی در ادامه خاطر نشان شد: این آزمون در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود و قبول شدگان در مرحله استانی به مرحله کشوری که مهر ماه در استان تهران و البرز برگزار می شود راه پیدا خواهند کرد و در نهایت از هر رشته یک نفر به مسابقات جهانی مهارت که هر دو سال  یک باردر یکی از کشورها برگزار می شود شرکت می کنند.
آماره اظهار داشت:مسابقات جهانی مهارت امسال از تاریخ 11تا 16 تیرماه در کشور آلمان برگزار می شود که افراد شرکت کننده در این مسابقات برگزیدگان دوره های گذشته هستند که اردوهای تخصصی خود را پشت سر گذاشته اند و در تاریخ مذکور به آلمان فرستاده می شوند.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۶:۲۵

26 Jan 2020