۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۹۷۳

دختران بدکاره، پاداش حمله به سفارت ایران در سوئد!

دختران بدکاره، پاداش حمله به سفارت ایران در سوئد!
به گزارش جهان بین نیوز به نقل ازسپاس، پس از افشاگری روز گذشته مؤسسه راهبردی دیده‌بان مبنی بر پرداخت هزینه حمله به سفارت جمهوری اسلامی در سوئد از سوی گروهک تروریستی انجمن پادشاهی جزئیات بیشتری از برنامه روز شنبه این گروهک تروریستی در اختیار دیده‌بان قرار گرفت. طی تماسی که «دخی عبدی» از سران شبکه سلطنت‌طلب ایران آریایی با «آرش اسحاقی» مسئول هماهنگی برنامه حمله به سفارت ایران می‌گیرد به وی این نکته را خاطر نشان می‌کند که چشم امید سامانه‌های پادشاهی سراسر دنیا به بچه‌های استکهلم است امیدوارم که سنگ تمام بگذارید. «حمید وحدتی» نیز از این قافله عقب نمی‌ماند و طی تماسی از دانمارک اینچنین مزد‌بگیرهای تروریست را تهییج می‌کند: «کار ویژه بکنید، پاداش ویژه دریافت کنید و بعد گفته که لحظه حساسیست و امیدوارم که بتونید در روز شنبه هماهنگ و با اتحاد عمل کنید.»
فردی با نام مستعار «سارا میهنی» نیز با وعده‌ها غیر اخلاقی و اعمال منافی عفت سعی در تحریک عناصر ضد انقلاب برای شرکت در برنامه حمله به سفارت جمهوری اسلامی در سوئد داشته است. وی وعده تهیه خورشت فسنجان و همچنین تهیه دختران فاحشه روسی و عرب برای حمله‌کنندگان به سفارت در شب شنبه را داده است.  حمله به سفارت جمهوری اسلامی عکس آرشیوی- حمله منافقین به سفارت جمهوری اسلامی در کانادا گفتنی است که پس از افشاگری دیده‌بان مبنی بر حمله اعضای گروهک تروریستی انجمن پادشاهی به سفارت در روز شنبه فعالان این تجمع به تکاپو افتاده‌اند تا از این رسوایی بزرگ جلوگیری کنند.
لازم به ذکر است که انفجار در حسینه شهدا وابسته به مرکز رهپویان وصال شیراز در سال 1387 و به شهادت رساندن کودکان تنها گوشه‌ای از اقدامات وحشیانه این گروهک تروریستی است.

منبع:دیدبات  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۸:۴۰

13 Feb 2020