۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۵۱۴۳

توصیه‌های مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب به همه سران دستگاه‌های کشور است

توصیه‌های مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب به همه سران دستگاه‌های کشور است
امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهان‌بین نیوز در شهرکرد گفت: فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب به همه سران و دستگاه‌های کشور است و همه باید سخنان ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: فرمایشات ارزشمند و کلیدی مقام معظم رهبری در چند مورد قابل توجه و تامل و نهیبی به مسئولان مدیران کشور است تا در رفتار و گفتار خود بیشتر دقت کنند.
سلطانی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور، تصریح کرد: رعایت امور شرعی، اخلاقی و قانونی در رفتار و گفتار مسئولان و مدیران یکی از مهمترین نکاتی است که ایشان در خطاب به رئیس قوه مجریه آن را تذکر دادند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اتفاقات یک‎شنبه هفته گذشته مجلس عذرخواهی کردند و امید می‎رود دیگر شاهد وقوع چنین مسائلی نباشیم.
سلطانی با بیان اینکه مردم همواره از مسئولان در امور مختلف جلوتر هستند، گفت: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن کلاس درسی برای مسئولان و مدیران کشور است.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس ضروری است تا مسئولان در راستای بهبود رفاه مردم و کاهش گرانی‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند و از این طریق قددران همراهی و حضور گسترده آن‌ها در 22 بهمن باشند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مسئولا کشور می‌تواند نقش بسیار مهمی در راستای پیگیری منافع ملی کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی باشد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۱:۳۵

18 Feb 2020