۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۴۲۶۰

مسجد جامع وردنجان بدون امام جماعت

مسجد جامع وردنجان بدون امام جماعت باقي مانده است.
مسجد جامع وردنجان بدون امام جماعت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، مسجد براي فرهنگ و مکتب ما جايگاه روشني دارد، پيامبر اسلام(ص)، زماني که به مدينه آمدند، اولين قدمي که براي شکل نظام اسلامي انجام دادند ساخت مسجد بود.

مساجد به عنوان مراکز انسان سازي، فرهنگ سازي و تمدن سازي , ميدان مبارزه با خرافه، جهل و محل تعليم و آموزش مسائل ديني است و بايد جايگاه ويژه اين مکان هاي معنوي مورد توجه قرار گيرد.

مسجد ريشه در فرهنگ، دين و معارف در جامعه را دارد چرا که آثار انقلاب اسلامي از طريق مسجد به مردم رسيده است؛ حضور علما بين اقشار مختلف مردم ثمره پيروزي انقلاب اسلامي است و بر اين اساس امام (ره) فرموده‌اند که مسجد سنگر است و در دوران دفاع مقدس رزمندگان از سنگر مسجد به جبهه‌ها اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر، شهر وردنجان به عنوان يکي از شهر هاي مذهبي و اصيل شهرستان بن پس از ماه مبارک رمضان فاقد امام جماعت بوده و مردم نسبت به اين مساله معترض هستند.

همانگونه که اشاره شد مساجد سنگر هايي براي رشد و ارتقا هر جامعه اي بوده و حضور ائمه جماعت در مساجد نقش بسزايي در رشد و ترقي جامعه و گسترش فرهنگ ناب و اصيل محمدي دارد.

گزارشات رسيده حاکي از آن است که حجت الاسلام و المسلمين عبدالصمد کاظمي در ايام ماه مبارک رمضان در اين مسجد حضور داشته و نماز هاي يوميه به صورت جماعت اقامه مي شده است ؛ اما در حال حاضر با گذشت ۵۰ روز از ماه مبارک رمضان اين مسجد امام جماعت ندارد.

پايگاه خبري تحليلي زنگ خبر، آمادگي انعکاس اقدامات لازم از سوي مسئولين اين شهر و شهرستان بن را داشته و منتظر پاسخ مسئولين است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۲۱

27 Dec 2019