۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۲۱۲۹۰
با آغاز موج سفرهاي نوروزي انجام مي شود:

۲پايگاه سلامت براي اسکان مسافران نوروزي در چهارمحال و بختياري

امسال ۲ پايگاه سلامت در نقاط پر ازدحام و محل استقرار ميهمانان نوروزي در ورودي شهرکرد و در مرکز گردشگري پل زمانخان مستقر مي شوند.
۲پايگاه سلامت براي اسکان مسافران نوروزي در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، فرامرز شاهين، رييس مرکز فوريت‌هاي پزشکي استان چهارمحال و بختياري در خصوص تعداد پايگاه‌هاي اورژانس شهري و جاده‌اي جهت رفاه حال گردشگران نوروزي در استان اظهار کرد: ۳۷پايگاه اورژانس جاده اي در سطح استان با نيروي متخصص به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به مردم استان و مسافران نوروزي مي باشد.

وي افزود: استقرار اين پايگاه هاي شهري و جاده اي در کنار مسيرهاي عبور مسافران براي اطمينان خاطر آنها است.

فرامرز شاهين ادامه داد: دراين پايگاه هاي شهري و جاده اي تکنسين هاي فوريت هاي پزشکي، کارشناسان و نيروهاي ستادي در قالب طرح آمادگي سلامت سفرهاي نوروزي آماده خدمات رساني به مسافران نوروزي هستند.

رييس مرکز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشکي استان چهارمحال و بختياري گفت اضافه کرد: همچنين امسال ۲ پايگاه سلامت در نقاط پر ازدحام و محل استقرار ميهمانان نوروزي در ورودي شهرکرد و در مرکز گردشگري پل زمانخان مستقر مي شوند.

وي با اشاره به اينکه در ده ماهه نخست سال جاري بيش از ۱۶ هزار مورد ماموريت در سطح استان انجام شده ، اظهار کرد: از اين تعداد ماموريت بيش از۱۲ مورد ماموريت غير تصادفي و ۴ هزارمورد ماموريت تصادفي بوده است .

وي افزود: بيشترين ماموريت هاي غير تصادفي مربوط به بيماري هاي قلبي و عروقي بوده است.

شاهين در خصوص ۴ هزار ماموريت تصادفي بيان کرد: در اين ماموريت ۴ هزار نفر در بيمارستان بستري شدند.

وي د رپايان تاکيد کرد: مسافران با رعايت قوانين و مقرارت در حين رانندگي و توجه به علائم هشدار دهنده از بروز حوادث ناگوار در مدت سفر جلوگيري کنند.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۹:۳۷

1 Jan 2020