۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۹۲۰۰
در چهارمحال و بختیاری:

مشکلات مديريتي سد راه برخي طرح هاي سرمايه گذاري

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هم اينک برخي طرح هاي سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري گرفتار مشکلات اجتماعي و معضلات نيستند، بلکه مشکل مديريتي دارند.
مشکلات مديريتي سد راه برخي طرح هاي سرمايه گذاري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در آيين رونمايي و مانور سامانه دادور چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: همايش توسعه سرمايه گذاري در حوزه گردشگري با محوريت و هماهنگي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان برگزار شود.

عباسي تصريح کرد: برگزاري هرگونه همايش بايد با خروجي علمي و پرهيز از ارائه گزارش هاي کذب باشد.

وي يادآور شد: البته فرصت هاي گردشگري تنها در طرح هاي تفريحي و توريستي خلاصه نمي شود، بلکه پروژه هاي توسعه اي صنايع دستي همچون توليد انواع دست سازه هاي مربوط به چهارمحال و بختياري نيز مي تواند در اين زمينه مورد توجه قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: مشوق ها و تسهيلاتي براي سرمايه گذاري در استان پيش بيني شده که بايد به سرمايه گذاران متقاضي در اين استان ارائه شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به رونمايي از سامانه دادور در چهارمحال و بختياري گفت: پيش از افتتاح اين طرح اقداماتي مانند مکاتبه مهلت دار با مديران، اعلام رابطان از سوي دستگاه هاي اجرايي، برگزاري جلسه توجيهي براي رابطان و چک کردن سيستم و رفع نواقص آن در صورت وجود بايد انجام شود.

سامانه دادور مربوط به مرکز ملي پايش محيط کسب و کار شامل چهار بخش سامانه اطلاع رساني مجوز هاي کشور 'سام'، سامانه الکترونيکي دريافت شکايات و انعکاس، پيگيري و رسيدگي به شکايات متقاضيان مجوزهاي کسب و کار 'دادور'، مرکز تماس فوريت هاي محيط کسب و کار 'ياور' و پايگاه اطلاعات مجوزها و استعلامات کشور 'نما' است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۳:۱۳

24 Jan 2020