۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۴۳۵۰
حجت الاسلام و المسلمین حمزه؛

مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه شهركرد منصوب شد

مراسم توديع حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفري و معارفه حجت الاسلام والمسلمین حمزه به عنوان مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد برگزار شد.
مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه شهركرد منصوب شد
به گزارش جهانبین نیوز آیین توديع حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفري و معارفه حجت الاسلام والمسلمین حمزه به عنوان مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد با حضور حجت الاسلام پوررضا مدیر امور دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه های کشور، دکتر شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد و جمعی از مسئولان و مدیران استان چهارمحال و بختیاری در این دانشگاه برگزار شد.

دكتر شامحمدي رییس دانشگاه شهرکرد در این مراسم ضمن قدرداني از زحمات حجت الاسلام دكتر جعفري برگزاري دوره های موفق طرح ضيافت اندیشه و كرسي‌هاي آزادانديشي را از مهم‌ترين برنامه ‎های حجت الاسلام دكتر جعفري در دانشگاه شهرکرد برشمرد و گفت: برنامه ریزی و مدیریت حجت الاسلام دكتر جعفري به عنوان محور کرسی های آزاداندیشی در این دانشگاه موجب کسب عنوان کرسی برتر آزاداندیشی کشور توسط دانشگاه شهرکرد شد.

دكتر شامحمدي از حجت‌الاسلام حمزه به عنوان یکی از افراد متدين و شايسته دانشگاه نام برد و افزود: با توانايي ها و روحیه تعامل که از ایشان سراغ داریم قطعا زمینه‎ ی تحقق اهداف اصلي دانشگاه يعني علم، فناوري و كارآفريني بیش از پیش فراهم خواهد شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفري که از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می باشد از ۴ آبان سال ۹۰ قریب به ۴ سال مسئولیت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد را به عهده داشت.

حجت الاسلام علي اصغر حمزه که از اعضای هیات علمی دانشگاه شهرکرد می باشد نیز پیش از این مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه پيام نور استان چهارمحال و بختیاری بود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۰۳

30 Dec 2019