۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۹۳۰۰
پايگاه خبري تحليلي پيرغار گزارش می‌دهد؛

طولاني‌ترين روستاي کشور بدون دستگاه خودپرداز

با توجه به اين که دستگاه‌هاي خودپرداز بانکي به عنوان يک ابزاري بسيار مناسب براي انجام امور بانکي استفاده مي‌شود ولي در طولاني‌ترين روستاي کشور هيچ دستگاه خودپردازي وجود ندارد
طولاني‌ترين روستاي کشور بدون دستگاه خودپرداز
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دستگاه‌هاي خودپرداز بانکي به عنوان يک ابزاري بسيار مناسب براي انجام امور بانکي استفاده مي‌شود و يکي از مزاياي اين دستگاه‌ها صرفه‌جويي در زمان است که در هرزمان و مکاني مي‌توان از آنها استفاده نمود.

يکي از کاسبان اين روستاي از نبود دستگاه خودپرداز اين‌چنين مي‌گويد: يكي از مشكلاتي كه براي ما كاسبان در نبود خودپرداز ايجاد شده اين است كه مردم براي گرفتن وجه نقد به ما مراجعه مي‌كنند و درخواست پول نقد دارند.

انتظار مي‌رود مسئولين تصميماتي را نسبت به نصب دستگاه خودپرداز در اين روستا و رفع مشکلات مردم در اين خصوص بينديشند.
 
کُران يکي از روستاهاي چهارمحال و بختياري در شهرستان فارسان است که خانه‌هاي روستايي در اين روستا دريک خط ممتد ساخته شده است و موجب شده که روستا شکل و ساختار خاصي پيدا کند و در عين حال به عنوان طولاني‌ترين روستاي کشور شناخته شود.
 
يکي از روستاهاي مهم استان روستاي کُران است که به علت نوع قرار گرفتن ساختمان‌ها و منازل ويژگي منحصربه‌فردي پيدا کرده است.

اين روستا در بخش مرکزي قرار گرفته و با ساختار خطي، به عنوان طولاني‌ترين روستاي کشور بشمار مي‌رود.
 
خانه‌هاي مسکوني در اين روستا در يک خط ممتد(بيش از هفت کيلومتر) ساخته شده است و موجب شده است اين روستا شکل و مورفولوژي خاصي پيدا کند.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۵۹

26 Dec 2019