۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۵۳۳۰
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

عفاف حجاب از ارکان محوري در تحکيم بنيان خانواده و سلامت جامعه است

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأثير بسزايي در تحکيم بنيان خانواده و سلامت جامعه دارد.
عفاف حجاب از ارکان محوري در تحکيم بنيان خانواده و سلامت جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با اشاره به فرا رسيدن سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و حمله رژيم سفاک رضاخاني به معترضين کشف حجاب در 21 تير سال 1315 اظهار داشت: به جهت گراميداشت ياد و خاطره شهداي فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهداي مسير عفاف و پاکدامني، اين ايام به هفته «عفاف و حجاب» نامگذاري شده است.
 
وي افزود: تبيين و انجام فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در زمينه ضرورت ترويج و تحقق زندگي عفيفانه (عفت مداري همه جانبه ) و عفاف و حجاب در بين زنان و مردان بسيار مهم بود و لازم اجرا براي همه است.

موسوي با بيان اينکه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأثير بسزايي در تحکيم بنيان خانواده و سلامت جامعه دارد، اظهار داشت: از مهم ترين برنامه هاي هفته عفاف و حجاب در شهرستان بن  برگزاري راهپيمايي بزرگ  "عفاف و حجاب"  در شهرستان است.
 
وي افزود: براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنيان خانواده اسلامي- ايراني و مقابله با تهاجم فرهنگي،‌ اجراي برنامه هاي هماهنگ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره گيري از توانمندي‌هاي دستگاه هاي دولتي و تشکل هاي مردمي و بکارگيري رسانه‌هاي نوين در فضاهاي مجازي و محيط هاي اجتماعي ضروري است.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن بيان کرد: بحث عفاف و حجاب تنها براي بانوان نيست و اين موضوع براي آقايان نيز صدق مي کند که نياز است فرهنگ سازي مناسب و در خور دين اسلام و نظام جمهوري اسلامي در جامعه صورت گرفته و شهروندان را با ارزش هاي اسلامي و سيره حضرت زهرا (س) آشنا کرد.

موسوي اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه عرضه کتاب، محصولات فرهنگي اسلامي حجاب و عفاف، برگزاري مسابقه فرهنگي هنري در حوزه عفاف و حجاب ويژه کارکنان و خانواده آنان، بيان و بررسي واقعه گوهرشاد در نمازهاي جماعت و همچنين برپايي غرفه مشاوره هاي ديني و پاسخ به سئوالات ازجمله اين برنامه ها است.

وي ضمن دعوت از تمامي مردم ولايت مدار و انقلابي شهرستان بن به حضور در راهپيمايي و اجتماع مردمي "صيانت از حريم خانواده " گفت: اين برنامه در روز چهارشنبه 21 تير ماه ساعت 16:30 با محوريت شعار "مردان غيور، زنان عفيف،خانواده متعالي" از پارک ملت شهر بن آغاز و به سمت حسينيه بزرگ مسجد جامع خواهد بود.
 
انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۳:۱۶

27 Dec 2019