۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۱۳۹۰
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی:

تنها راه براندازی نظام از میان برداشتن ملت ایران است

از میان برداشتن ملت ایران تنها راه براندازی نظام است و این در حالی است که بین نظام و مردم پیوند عمیقی وجود دارد.
تنها راه براندازی نظام از میان برداشتن ملت ایران است

به گزارش جهانبین نیوز، حسین مظفر ظهر امروز در همایش بصیرت و میثاق با ولایت در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایرانی در زمانی شکل گرفت که دو تفکر کمونیسم و امپریالسم در جهان حاکم بودند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با انقلاب اسلامی، اقتدار و حاکمیت این دو تفکر را زیرسوال برد و گفتمان جدید را وارد عرصه بین‌الملل کنند.

مظفر، پیاده کردن دین اسلام و حاکمیت الهی را از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: پس از ۱۴۰۰ سال که دین اسلام با فراز و نشیب‌های بسیار روبرو بود بار دیگر پرچم شیعه و دین اسلام در جهان برافراشته شد و این نعمت بزرگی است که نصیب ملت ایران شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش ولی‎فقیه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نظام نظام سیاسی در عصر غیبت مشروعیت خود را از بعد از خدا، پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) از ولی‎فقیه می‌گیرد و رهبری ولی‎فقیه رمز پیروزی و بقای این نظام است.

مظفر خاطرنشان کرد: به پشتوانه حضور ولی‎فقیه است که مردم در عرصه‌های مختلف مشارکت می‎کنند و در برابر تحریم‌ها پایدار و مقاوم هستند و الگوی والایی از حکومت‎داری را در اختیار سایر ملت‌های آزادی‎خواه ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به نظرات دشمنان اسلام در رابطه با ولی‎فقیه، اظهار کرد: یکی از دشمنان نظام در رابطه با شیعه و نقش ولی‎فقیه در نظام اسلامی گفته است که شیعه پرنده‌ای است که با حصاری به نام ولایت فقیه، خود را از آسیب‌های متعدد حفظ کرده است.

مظفر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشور با کشورهای ۱+۵ ، گفت: مشکل آمریکا با ما مشکل هسته‎ای نیست، بلکه مشکل این است که ایران به کشور قدرتمندی در منطقه و جهان تبدیل شده و این می‎تواند الگویی برای دیگر ملت‌ها باشد.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با فتنه‌ها و توطئه‌های بسیاری روبرو بودیم اما هیچ‎یک از این فتنه‌ها به ثمر ننشست و نتوانست خدشه‌ای به نظام وارد کند.

مظفر، پایداری و مقاومت مردم را از مهمترین رموز موفقیت نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: در حالی که در سال‌های اخیر مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری روبرو بوده‌اند و تحریم‌ها طاقت‎فرسایی برآن تحمیل شد اما این مردم هیچگاه عقب‌نشینی نکرده و با تمام توان خود از این نظام دفاع کردند.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: مردم در نهم دی ماه فتنه‌گران را رسوا کردند و بار دیگر پایداری و وفاداری خود را به ارزش‌های اسلام و نظام نشان دادند.

مظفر، تقلب در انتخابات را بهانه‌ای بیش ندانست و گفت: فتنه‌گران در ابتدا به بهانه تقلب در انتخابات سعی در توطئه داشتند که این حربه آن‌ها کارساز نشد و رسواتر از قبل شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه براندازی نظام جمهوری اسلامی تنها یک راه دارد، افزود: از میان برداشتن ملت ایران تنها راه براندازی نظام است و این در حالی است که بین نظام و مردم پیوند عمیقی وجود دارد.

مظفر بر ضرورت عبرت‎گیری از فتنه ۸۸ و حوادث آن تاکید و تصریح کرد: فریفته شبهات دشمن نشدن، ارتقای بصرت و بینش، توجه به ملاک‌ها و شاخص‌های حق و باطل و چنگ زدن به ریسمان ولی‎فقیه از مهمترین اموری است که در جریان فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۰۴

27 Dec 2019