۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۳۷۴۰۰

سياست مداران جرات و جسارت را از آيت الله مدرس فرا گيرند

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: جرأت و شجاعت آيت‌الله مدرس بايد الگوي سياست‌مداران و نمايندگان مجلس باشد که اگر اينطور نباشد آن‌ها گرفتار رشوه و اختلاس مي‌شوند.
سياست مداران جرات و جسارت را از آيت الله مدرس فرا گيرند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، حجت‌الاسلام سيدابوالحسن فاطمي ظهر امروز در خطبه‌هاي نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به سالروز شهادت آيت‌الله سيد حسن مدرس، اظهار کرد: ايشان حدود ۱۷ سال نماينده مجلس شوراي اسلامي بودند و در ‌طول اين دوران مواضع بسيار مهمي داشتند و با شجاعت و جرأتي مثال‌زدني در مواقع حساس نظر خود را بيان مي‌کردند.

وي با بيان اينکه آيت‌الله مدرس برخلاف بسياري از سياست‌مداران آن دوران ماهيت رضاشاه را به‌خوبي درک کردند و گول رفتارهاي نمايشي او را نخوردند، عنوان کرد: آيت‌الله مدرس در برابر سياست داخلي و خارجي نظر خود را شجاعانه بيان مي‌کردند و همين شجاعت در شکل‌گيري شخصيت امام راحل نقش تأثيرگذاري داشت.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: اين جرأت و جسارت بايد در بين سياست‌مداران ما حفظ شود و آيت‌الله مدرس بايد الگوي سياست‌مداران و نمايندگان مجلس باشد که اگر اينطور نباشد آن‌ها گرفتار رشوه و اختلاس مي‌شوند.

فاطمي در ادامه با تفسير آياتي از قرآن کريم در رابطه با شخصيت پيامبراکرم(ص)، گفت: عده‌اي در جامعه به‌دنبال اختلاف‌افکني در بين مسلمانان هستند و مي‌گويند پيامبر عرب است و ما ايراني, بنابراين ما از پيامبر تبعيت نمي‌کنيم درصورتي‌که انتخاب پيامبر بر عهده خداوند است و ما حق دخالت در اين موضوع را نداريم و بايد از دستورات خداوند تبعيت کنيم.

وي با اشاره به اينکه اکثر مردم جهان پيرو حضرت مسيح هستند و به نژاد ايشان کاري ندارند، افزود: بيان اين شبهات در جامعه غيرمنطقي است و ما شاهد هستيم که بسياري از کشورهاي جهان مسلمان هستند و هيچ سخني از محل تولد پيامبراکرم(ص) به‌ميان نمي‌آوردند.

امام جمعه موقت شهرکرد اضافه کرد: پيامبراکرم(ص) به‌عنوان آخرين نماينده و سفير خداوند براي بازگوکردن فرامين الهي است و ايشان همچنين براي جلوگيري از بيراهه رفتن و گمراهي مردم حريص بودند و براي هدايت افراد جامعه از هيچ کوششي دريغ نمي‌کردند.

فاطمي در پايان گفت: امروزه دشمن در تلاش است تا با انواع ترفندها جوانان و نوجوانان ما را به گمراهي بکشد و جوانان ما بايد با بصيرت و آگاهي در مقابل اين فتنه‌ها بايستند و اجازه ندهند که دشمنان به هدف خود که مخدوش کردن ذهن آن‌هاست، برسد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۹:۴۸

1 Jan 2020