۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۱۵۴۴۰

نمایشگاه نقاشی "یادداشت های رنگین"در شهرکرد افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی "یادداشت های رنگین"آثار پریسا رحمانی از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افتتاح شد .‏
نمایشگاه نقاشی "یادداشت های رنگین"در شهرکرد افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز، پریسا رحمانی در آیین افتتاح نمایشگاه خود گفت :این نمایشگاه حاصل تلاشی سه ساله و نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی من در شهرکرد است .

این نقاش جوان گفت :در این نمایشگاه بیش از ۳۵ اثر با تکنیک اکرلیک بر روی بوم و مقوا به نمایش گذاشته شده است که بیشتر آثار در سبکهای امپرسیونیسم و بخشی با نگاهی انتزاعی به تصویر کشیده شده اند.

رحمانی افزود: در بخشی از آثار خود تلاش داشته ام با نگاهی مدرن و نو هویت زن ایرانی اسلامی را به تصویر بکشم و در دیگر آثار طبیعت را به نمایش گذاشته ام .

رحمانی هدف از برگزاری نمایشگاه انفرادی خود در شهرکرد را آشنایی بیشتر مخاطبان نقاشی استان با آثارش دانست و گفت :برگزاری نمایشگاه میتواند زمینه پیشرفت را برای هنرمند فراهم کند و هنرمند بیشتر به مشکلات آثار خود پی ببرد.

وی گفت :امیدوارم زمینه های برگزاری نمایشگاه در سراسر استان فراهم شود و هنرمندان استان بتوانند آثار خود را در استان و کشور به نمایش بگذارند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری این نمایشگاه تا تاریخ ۵ تیر در نگارخانه مهر واقع در خیابان مولوی جنب کتابخانه مولوی صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان برپاست .‏

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۱:۵۴

27 Dec 2019