۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۲۱۹۲۰
سرپرست دانشگاه آزاد شهرکرد:

دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد در رديف ۱۲ دانشگاه برتر کشور قرار دارد

سرپرست دانشگاه آزاد شهرکرد از کسب رتبه هاي برتر دانشگاهي در اين دانشگاه خبرداد و گفت: اين دانشگاه در رديف ۱۲دانشگاه آزاد برتر کشوري به شمار آمده است.
دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد در رديف ۱۲ دانشگاه برتر کشور قرار دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، عبدالله قاسمي پيربلوطي، در نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات با بيان دستاوردهاي ۳۲ساله اين دانشگاه گفت: سياست هاي کلان اين دانشگاه در سه بخش آموزشي و توسعه تحصيلات تکميلي، کيفي سازي آموزشي، اصلاح و جذب هيئت علمي و همچنين عدم اتکا به درآمد هاي دانشجويي مورد اهميت قرار گرفته است.

سياست هاي کلان دانشگاه آزاد در سال هاي اخير به تبديل يک دانشگاه کار آفرين تغيير يافته و در صدد تشکيل تشکل ها و نهادهاي کارآفرين در شهرها هستيم .

وي ادامه داد: با هدف هدايت و ايجاد مشاغل مناسب در رشته هاي مربوطه، براي ايجاد مراکز مشاوره حقوقي، مرکز حسابرسي و همچنين مرکز مشاوره روانشناختي در سطح استان با مسولان استاني و کشوري رايزني هايي انجام شده است و تا پايان سال ۹۴ اين مراکز در شهرکرد داير مي شوند.


قاسمي بيان داشت: نياز سنجي و امکان يابي براي کسب ديگر مشاغل براي فارغ التحصيلان اين دانشگاه، از ديگر برنامه هاي دانشگاه آزاد شهرکرد است.

وي تعداد دانشجويان اين دانشگاه در سطح استان را نه هزار و ۶۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر اين دانشگاه با ۱۲ رشته تحصيلي در دکتري نقش مهمي در بروز رساني علمي استان دارد.

وي از اختصاص ۴۰ رشته کارشناسي جديد از شهريور امسال به اين دانشگاه خبر داد و افزود: براي دستيابي دانشجويان به امکانات آموزشي بهتر، اين دانشگاه براي دانشجويان کارشناسي تسهيلات ۲۰ميليون ريالي، کارشناسي ارشد ۴۰ ميليون ريال و برای مقطع دکتري هم تسهيات ۱۰۰ميليون ريالي بلند مدت و کم بهره را در نظر گرفته است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۸:۱۹

30 Jan 2020