۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۴۹۸۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

"آتش به اختيار" ترجمان امر به معروف و نهي از منکر است/ادبيات برخي ها بوي دو قطبي هاي بني صدر را مي دهد

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که ادبيات برخي ها امروز در کشور بوي دو قطبي هاي بني صدر ملعون را مي دهد، تصريح کرد: جاي تاسف است برخي ها امروز به گونه اي در مقام تضعيف ارزش هاي انقلاب بر مي آيند که اسباب شادي استکبار را فراهم مي کنند.
"آتش به اختيار" ترجمان امر به معروف و نهي از منکر است/ادبيات برخي ها بوي دو قطبي هاي بني صدر را مي دهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: مهم ترين شاخصه تفکر انقلاب گرا مرز بندي پر رنگ در برابر دشمن، صراحت لهجه در مقام استکبار ستيزي و در يک کلام صراحت لهجه در مقام آمريکا ستيزي است.

وي با اشاره به فرمايشات صريح و قاطعانه مقام معظم رهبري در خصوص استکبار ستيزي، گفت: تفکر غرب گرا با آمريکا رودربايستي دارد و او را پدرخوانده خود مي داند.

حجت الاسلام سعادت فر اضافه کرد: جاي تاسف است برخي ها امروز به گونه اي در مقام تضعيف ارزش هاي انقلاب بر مي آيند که اسباب شادي استکبار را فراهم مي کنند.

سعادت فر گفت: تفکر غرب گرا در ظاهر به دنبال ساختن يک اسلام مدرن در کشور است در حالي که در واقع به دنبال مدرنيزاسيون غربي است.

خطيب نماز جمعه بروجن به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي سند ۲۰۳۰ را لغو کرد که خود پيام مهم داشت کساني که مي گفتند گزارش هاي غلط به رهبر انقلاب رسيده مشخص شد هيچ چيزي از ديد بزرگ ديده بان نظام مقدس جمهوري اسلامي مورد غفلت قرار نمي گيرد.

وي با اشاره به اين که امت حزب الله توقع برخورد انقلابي جدي و ابطال اين سند را دارد، گفت: اين سند بايد به يونسکو برگردانده و به آنها ابلاغ شود ملت ايران انقلابي، مستقل و مسلمان است و هرگز زير بار تصميمات آنها نخواهد رفت.

"آتش به اختيار" ترجمان امربه معروف و نهي از منکر است

سعادت فر به بيانات مقام معظم رهبري درخصوص آتش به اختيار اشاره کرد و گفت: آتش به اختيار يعني اهل بصيرت وظيفه خود را بشناسند درچارچوب قاون عمل کنند و منتظر هيچ مجوزي براي انجام وظايف شرعي وقانوني نباشند.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بيان اين که آتش به اختيار ترجمان ريباي امربه معروف و نهي از منکر است، تصريح کرد: اميدواريم اين فرمان مورد بهره برداري درست امت حزب الله قرار گيرد و اجازه سوء استفاده را به دشمنان ندهند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار رئيس جمهور و مسئولين نظام، ادامه داد: بيانات رهبر انقلاب تذکر به اين نکته بود که رياست جمهوري به دنبال عمل گرايي و مسئوليت گرايي باشند نه به دنبال خطابه خواني.

رهبر معظم انقلاب در اين ديدار فرمودند: در سال ۵۹ رئيس جمهور وقت جامعه را دو قطبي و مردم را به دو دسته موافق و مخالف تقسيم کرد که نبايد اين تجربه تکرار شود.

ادبيات برخي ها بوي دو قطبي هاي بني صدر را مي دهد

سعادت فر به روز ۳۱ خرداد ماه سالروز راي مجلس شوراي اسلامي به عدم کفايت بني صدر ملعون در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: از اظهارات برخي از مسئولين بوي ادبيات بني صدر به مشام مي رسد؛ بني صدر ملعون بعد از انتخاب خودش مي گويد" يک اقليتي براي استقرار حاکميت خويش مي کوشد تا رهبري راديو، تلويزيون، روزنامه ها، کميته ها، نهادهاي انقلابي و سپاه را در دست گيرد.

وي گفت: بني صدر در جاي ديگر مي گويد اين همه دستگاه هاي ترسناک و مخوف درست نکنيد بس کنيد اين کارها را دستگاه قضاييه بايد بي طرف و مستقل باشد که تعريض به قوه قضاييه دارد؛ نبايد اجازه دهيد هيچ گروه چماق داري حقوق شما را سلب کند. اميدواريم اين ادبيات ها براي هميشه به زباله دان تاريخ بپيونند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: امروز اوج اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ما به برکت اقامه نماز شکري است که سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سليماني در مرز عراق و سوريه مي خواند.

وي بيان کرد: اوج اقتدار ما به برکت شهدايي است که اگر خون آنها نبود امروز بايستي منتظر مي مانديم تا سگ هاي آمريکايي مسئولين مملکت ما را بازديد و بازرسي کنند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۴:۲۴

27 Dec 2019