۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۲۹۲۰
انتقاد شدید فرماندار از

عدم اجرای طرح تفکیک زباله های عفونی در بیمارستان بروجن

فرماندار شهرستان بروجن گفت:علیرغم اعلام آمادگی بیمارستان حضرت ولیعصرشهر بروجن برای اجرای طرح تفکیک زباله های عفونی، نظام پزشکی و پزشکان در مطب های خصوصی هیچ گونه همکاری نداشته اند.
عدم اجرای طرح تفکیک زباله های عفونی در بیمارستان بروجن
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،فتاح کرمی روز یکشنبه درنشست کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان بروجن، با اشاره به طرح تفکیک زباله های عفونی و با انتقاد شدید از نظام پزشکی و پزشکان مطب های خصوصی تصریح کرد: در این طرح زباله های عفونی تفکیک، ضدعفونی، تبدیل به زباله عادی شده و سپس دفع می گردند.

کرمی افزود: علیرغم اعلام آمادگی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) برای اجرای این طرح، نظام پزشکی و پزشکان در مطب های خصوصی هیچ گونه همکاری نداشته اند و باتوجه به عفونی وخطرناک بودن این نوع زباله ها، در این مورد بامتخلفین برخورد قانونی خواهد شد.


فرماندارشهرستان بروجن بر نظارت دقیق دامپزشکی بر کشتار دام و عرضه گوشت سالم در ایام نوروز تأکید کرد وگفت: شبکه بهداشت ودرمان باید با برنامه ریزی وانجام بازرسی مداوم و مشترک با تعزیرات و اماکن در ایام نوروز بر واحدهای صنفی نظارت کنند.

کرمی، شاخص مرگ و میر مادران باردار  از سال ۱۳۸۶ تاکنوندر شهرستان بروجن را صفرعنوان کرد وتقدیرازپرسنل مرتبط با ارتقاء این شاخص را از مدیران مربوطه خواستار شد.

وی همچنین با اشاره به آمار حیوان گزیدگی گفت: نرم کشوری حیوان گزیدگی ۱۸۸ مورد در جمعیت یکصد هزار نفر است و این در حالی است که متأسفانه در شهرستان بروجن این شاخص ۲۵۶/۹در یکصد هزار نفر جمعیت است.

کرمی خواستار برنامه ریزی ویژه شهرداری در خصوص سگ های ولگرد در سطح شهرها شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۹:۲۱

2 Jan 2020