۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۱۹۳۰
مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد

برگزاری 550 برنامه دهه فجر در مدارس چهارمحال و بختیاری

550 برنامه متنوع و بانشاط در طول دهه فجر در مدارس استان برگزار می‎شود.
برگزاری 550 برنامه دهه فجر در مدارس چهارمحال و بختیاری
علیرضا کریمیان در گفت‌و‌گو با جهانبین‌نیوز اظهار کرد: سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به بهترین نحو ممکن برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۵۷با پیروزی انقلاب اسلامی تفکر نوین و جدیدی در عرصه جهانی ظهور کرده است افزود: این تفکر نوین خیلی بیشتر از دموکراسی غرب ارزشمند بود چون از نوع مردم سالاری دینی بود.

کریمیان تصریح کرد: دین‌باوری و اعتقاد به آموزه‌های دین اسلام و رهبری مرجع تقلید از جنس دین و مردم از ویژگی‌های منحصر به فرد این گفتمان جدید بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، مردم‌سالاری دینی را مترقی‌ترین نوع گفتمان‌های سیاسی در جهان دانست و گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی باید انقلاب و جایگاه رهبری آن را به خوبی برای دانش‌آموزان تبیین کند و آنچه برای ما مهم است اینکه بایستی این نگاه را در نسل آینده و جوان کشور نهادینه نماییم.

کریمیان با اشاره به اینکه با وقوع انقلاب اسلامی در ایران، دلربایی دموکراسی غربی رنگ باخت، افزود: انقلاب ما بر سه رکن اساسی ایمان به خداوند، رهبری، مردم استوار بود.

وی با بیان اینکه بهترین خاطرات ما از زمان دانش آموزی جشن های دهه فجر در مدارس است،ابراز امیدواری کرد: امسال هم این جشن ها با شکوه و خاطره انگیز برای دانش آموزان برگزار شود.

کریمیان خاطرنشان کرد: همه زیرمجموعه‌های آموزش و پرورش استان برنامه‌های خود را برای برگزاری باشکوه دهه فجر اعلام نموده اند و مخاطب های ما در این برنامه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان است.

وی افزود: این مسئول از اجرای ۵۵۰ برنامه متنوع و بانشاط در طول دهه فجر در آموزش و پرورش استان و مناطق آن خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۶:۰۳

15 Jan 2020