۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۳۵۳۰
فرماندار کوهرنگ:

80 درصد از مردم کوهرنگ از شبکه هاي ديجيتال بهره مند هستند

فرماندار کوهرنگ گفت: در راستاي مقابله با آسيب هاي ماهواره بيش از 80 درصد از مردم کوهرنگ از ايستگاه‌هاي شبکه ديجيتال بهرمند هستند.
80 درصد از مردم کوهرنگ از شبکه هاي ديجيتال بهره مند هستند
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، با تسليت ايام فاطميه گفت: در سالي که گذشت دولت در شهرستان کوهرنگ خدمات قابل توجهي را ارائه داد.

زمانپور افزود: در راستاي بهداشت و درمان 31 پروژه شامل مرکز شبانه روزي جامعه سلامت در بازفت، دشت زرين مورز، صمصامي، آقاسيد، دهناش و... انجام شده است که جامعه پزشکي، خانه بهداشت و خانه پزشک در روستاهاي تلخه دان، دهنو، دره مولا، باغ چندار، فخرآباد، بيرگان، ميهه، چلگرد انجام شده است و چند روستاي ديگر در حال انجام است.

وي با اشاره به اهميت حوزه سلامت گفت: ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ با اعتباري بالغ بر 900 ميليارد ريال در حال ساخت است که در آينده اي نزديک تکميل و به بهره برداري خواهد رسيد.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به راه اندازي نسل جديد اينترنت در شهرستان بيان داشت: در حوزه مخابراتي 6 ايستگاه bts راه اندازي شده است ضمن اينکه ارتباط راديديي براي مواقع اضطراري هم انجام شده و فعال است.

زمانپور ادامه داد که اجراي پروژه هم کدسازي و راه اندازي اينترنت پرسرعت 3G و 4G جهت توسعه گردشگري شهرستان هم به بهره برداري رسيده است.

مهندس مرتضي زمانپور با بيان اينکه ايستگاه‌هاي فرستنده ديجيتال تقويت شده اند بطوري که با توجه به بارش هاي برف و وزش بادهاي زياد هيچ‌گونه قطعي شبکه هاي ديجيتال نداشتيم، تصريح کرد: ايجاد 14 ايستگاه فرستنده ديجيتال در شهرستان که 5 دستگاه آن مشارکتي که تعداد 9 ايستگاه در دهه فجر امسال راه اندازي شد و مابقي آن در سه ماهه اول سال 96 افتتاح و راه اندازي خواهند شد.

فرماندار کوهرنگ خاطرنشان کرد: با اين اقدامات بيش از 80 درصد شهرستان از خدمات ايستگاه‌هاي فرستنده ديجيتال استفاده مي کنند که اين اقدام ارزشمندي براي جلوگيري از هجوم مردم براي استفاده از ماهواره است.


انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۴:۰۵

31 Dec 2019