۰
plusresetminus
طی نشستی به مناسبت هفته بزرگداشت دامپزشکی، با حضور اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و حسینعلی سلطانی مدیرکل دامپزشکی استان دو طرف تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
پارک علم و فناوری و اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ طی نشستی به مناسبت هفته بزرگداشت دامپزشکی، با حضور اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و حسینعلی سلطانی مدیرکل دامپزشکی استان دو طرف تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در این نشست مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و ارتقاء دانش و فناوری موردنیاز استان در مباحث تخصصی و همکاری‌های بین‌بخشی اجرا می‌شود و با اجرای این تفاهم‌نامه هم‌افزایی در بخش‌های مختلف فنی، اداری، فرهنگی و همچنین نیروی انسانی و بدنه کارشناسی صورت می‌پذیرد.

سلطانی تاکید کرد: امکانات موجود ازجمله آزمایشگاه‌های مجهز این اداره کل و ادارت شهرستان‌های استان می‌تواند زمینه رشد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان را فراهم آورد که علاوه‌بر تامین نیازهای پژوهشی و آموزشی این اداره کل پاسخ‌گوی نیازهای بهداشتی و سلامت جامعه نیز باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری نیز ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی اظهار کرد: با توجه به وظیفه اصلی دامپزشکی در تامین امنیت غذایی جامعه، پارک علم و فناوری آمادگی دارد از طریق شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و استفاده از دانش روز، سازمان دامپزشکی را در دستیابی به این هدف یاری نماید.

پیرعلی با اشاره به پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه دامپزشکی افزود: یکی از وظایف پارک‌های علم و فناوری تجاری‌سازی یافته‌های علمی است که علاوه‌بر ایجاد ارزش افزوده زمینه اشتغال فارغ‌التحصلیان دانشگاهی را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به خدمات شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری در حوزه‌های مختلف اظهار امیدواری کرد با امضای این تفاهم‌نامه گام مهمی در جهت ارتقای بهداشت و سلامت جامعه برداریم.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های برگزاری همایش‌های علمی و فناوری مشترک، شبکه‌سازی نخبگان علمی، ایجاد کردیدور علم و فناوری و دیگر زمینه‌ها به امضای دو طرف رسید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۰:۲۳

27 Dec 2019