۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۷۸۷۰
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

رسیدن به توسعه نیازمند نگرش و حرکتی نو است

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ما برای رسیدن به توسعه نیازمند نگرش و حركتي نو در بسیاری از امور هستیم و در این راستا مشاركت مردمي مي‌تواند نقش بسيار موثری داشته باشد.
رسیدن به توسعه نیازمند نگرش و حرکتی نو است
به گزارش جهانبین نیوز؛ گودرز اميري معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: باید تکمیل فاز توسعه شهرک صنعتی شهركرد هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های شهرک صنعتی باید به شیوه مردم‌محوری پیگیری شود ادامه داد: مردم‌محوري از شيوه‌هاي اثرگذار در پيشرفت طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني در دنيا است و باید ما هم برای پیشرفت پروژه‌های خود از این راه استفاده کرده و این پروژه‌ها را به سمت مردم‌محوری پیش ببریم.

امیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه تا به امروز افزود: این اقدامات را می‌توان مناسب دانست که همه این‌ها نشان از تلاش دارد اما باید به این نکته توجه شود که این اقدامات در عین حالی که خوب و مثبت بوده اما هنوز به حدی که ما انتظار داریم نرسیده و كافي نيست.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ما برای رسیدن به توسعه نیازمند نگرش و حركتي نو در بسیاری از امور هستیم و در این راستا مشاركت مردمي مي‌تواند نقش بسيار موثری داشته باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۳:۰۵

9 Jan 2020