۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۹۸۶۰
در بيانيه بسيج دانشجويي استان به مناسبت ۹ دي:

اجازه ندهيد فتنه گران سياسي در مراکز حساس دانشگاهي نفوذ کنند

از مسئولان دستگاه هاي مربوط انتظار داريم اقدامات عده اندک در 16 آذز امسال در دانشگاه ها که ميخواستند روحيه استکبارستيزي جنبش دانشجويي را محو و شعار رفع حصر خائنين به کشور را به عنوان مطالبه دانشجويان نشان دهند را رصد دوباره کنند و اجازه ندهند فتنه گران سياسي در مراکز حساس دانشگاهي نفوذ نمايند.
اجازه ندهيد فتنه گران سياسي در مراکز حساس دانشگاهي نفوذ کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، در بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت ۹ دي آمده است: ميخواهند نور خدا ر ا با دهانشان خاموش کنند، و حال آنکه خدا تمام کننده نور(دين) خويش است هرچند کافران خوش ندارند. سوره صف آيه ۸

حماسه نهم دي ، از اين منظر کاملا شبيه صدر اسلام و همچنين روزهاي پيروزي انقلاب است، در اين روز، مردم براساس وظيفه ديني خود به ميدان آمدند تا نشان دهند برخلاف تبليغات فتنه گران ، مردم ايران ضمن پايبندي به نظام جمهوري اسلامي ، از عزم و اراده ديني استوار برخوردارند. امام خامنه اي مدظله العالي

در ادامه اين بيانيه آمده است: فتنه ۸۸، بر مبناي يک دروغ بزرگ شکل گرفت. يکي از کانديداهاي شکست خورده انتخابات ۸۸ که دم از قانون ، قانون مداري و خط امام ميزد با اقدامي خائنانه ، نظام مقدس جمهوري اسلامي را متهم به تقلب ۱۱ ميليون رائي مي کند و ساعتي قبل از اتمام راي گيري ، خود را پيروز انتخابات مي نامد.اطرافيان وي با ايجاد کميته صيانت از آرا سعي در القاي تقلب در انتخابات را دارند. يکي ديگر از سران فتنه پيام تبريک به کانديداي شکست خورده مي دهند و شيخ اصلاحات که آرايش از آراي باطله هم کمتر است با جهت دهي يارانش دچار توهم پيروزي در انتخابات مي شود. وقايع مذکور که تنها گوشه اي ازصدها جنايت جريان تجديد نظر طلب و تماميت خواه برانداز نظام بود امر را بر عده اي از از مردم مشتبه کرد و آنها را دچار ترديد ساخت. در پي اين اتفاق ، حوادث ناگواري از جمله کشته و شهيد شدن عده اي از مردم ، تخريب اموال عمومي ، جسور شدن دشمنان تابلو دار انقلاب ، نشانه رفتن اصل ولايت فقيه ، خدشه دار شدن وجهه بين المللي ايران ، هتک حرمت به ساحت حضرت اباعبدالله و امام خميني اتفاق افتاد که موجبات خشم و انزجار مردم ايران از اين جريان گشت.

اين بيانيه مي افزايد: با توجه به نکات بالا آيا نمي توان نتيجه گرفت که چون انقلاب اسلامي و مباني آن قرابت نزديکي با عاشورا دارد فتنه گران به آن تاختند تا به خيال خام خود با بي احترامي به نهضت امام حسين عليه السلام از انقلاب اسلامي انتقام بگيرند؟

در اين بيانيه با اشاره به رهبري هاي مقام معظم رهبري در فتنه ۸۸ مي افزايد: آنچه که در اين ميان قابل ذکر است هدايت و راهبري مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي مدظله العالي بود که توانسنتد کشور را ازطوفان حوادث و فتنه اي که به تعبير ايشان کشور را تا لبه پرتگاه سقوط پيش برد به مدد الهي و با حضور ملت با بصيرت ايران نجات دهند و اقتدار نظام اسلامي را به حدي برسانند که امروزه هيچ اتفاقي درمنطقه استراتژيک غرب آسيا و شمال آفريقا بدون در نظر گرفتن نقش جمهوري اسلامي ، قابل تحليل و ارزيابي نيست.

اين بيانيه در ادامه با هشدار به عوامل نفوذي به دانشگاه ها بيان مي کند: از آنجايي که امروز ديگر فضا براي کسي غبار آلود نيست ،همه چيز روشن شده است و خط قرمز هم مشخص گشته است اگر کسي پارافراتر از خط قرمز بگذارد نظام با او برخورد جدي ميکند و رئيس و وزير و مسئول و خواص و عوام هم تفاوتي ندارند از مسئولان دستگاه هاي مربوط انتظار داريم اقدامات عده اندک در ۱۶ آذز امسال در دانشگاه ها که ميخواستند روحيه استکبارستيزي جنبش دانشجويي را محو و شعار رفع حصر خائنين به کشور را به عنوان مطالبه دانشجويان نشان دهند را رصد دوباره کنند و اجازه ندهند فتنه گران سياسي که همواره تلاش کرده اند با بهره برداري سياسي از اين جنبش از اساس حرکت استکباري اين جنبش را تحريف کنند ، در مراکز حساس دانشگاهي نفوذ نمايند.

در پايان اين بيانيه آمده است: البته براي همگان روشن است که جانمايه شکل گيري جنبش دانشجويي و ادامه حيات آن در گرو روحيه حق طلبي و مبازه با نماد باطل امروز يعني جهان استکبار با سردمداري آمريکا است و البته جنبش دانشجويي به مانند همه دلسوزان به نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهان محاکمه سران فتنه بوده و اين را از مطالبات اصلي خود مي داند. در پايان ما دانشجويان بسيجي استان چهارمحال و بختياري ضمن دعوت براي حضور گسترده جامعه دانشگاهي استان هم دوش با مردم غيور و هميشه در صحنه استان با حضور خود در يوم الله نهم دي ، تجديد عهدي ديگربا پير فرزانه انقلاب و خلف صالحش ، مقام عظماي ولايت داريم .

انتهاي پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۰:۲۲

4 Jan 2020