۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۲۵۷۰۰

مسابقات پرس سينه قهرماني باشگاه هاي استان به ميزباني لردگان برگزار شد

مسابقات پرس سينه قهرماني باشگاه هاي استاني با حضور 78 ورزشکار در 4رده سني به ميزباني لردگان برگزار شد.
مسابقات پرس سينه قهرماني باشگاه هاي استان به ميزباني لردگان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز عيسي حسني رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: در اين رقابت ها که به مناسبت هفته بسيج برگزار شد ورزشکاران از 17 باشگاه در رده هاس سني مختلف با هم به رقابت پرداختند.

وي افزود: در اين رقابت ها و در رده سني نوجوانان، تيم باشگاه اردشيري با 49 امتياز عنوان اول ، تيم باشگاه المپيک با 47 امتياز عنوان دوم و تيم باشگاه قصر شهرکرد با 35 امتياز عنوان سوم را به دست آورند.

در رده سني جوانان، تيم باشگاه هاي پرياي ولي فارسان با 60 امتياز، باشگاه اردشيري لردگان با 45 امتياز و باشگاه المپيک لردگان با 43 امتياز به عناوين اول تا سوم رسيدند.

در رده سني بزرگسالان نيز باشگاه اردشيري لردگان با 54 امتياز به مقام اول رسيد و باشگاه هاي انرژي شهرکرد با 47 امتياز و پورياي ولي فارسان با 33 امتياز بر سکوهاي دوم و سوم ايستادند.

در رده سني پيشکسوتان باشگاه انرژي شهرکرد با 34 امتياز مقام اول، اردشيري لردگان با 33 امتياز مقام دوم و پورياي ولي فارسان با 24 امتياز به مقام سوم رسيدند.

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در مجموع امتيازات باشگاه اردشيري لردگان با 181 امتياز بر سکوي اول ايستاد، تيم باشگاه هاي پورياي ولي فارسان با 117 امتياز به مقام دوم رسيد و تيم باشگاه هاي المپيک لردگان و انرژي شهرکرد به صورت مشترک با کسب90 امتياز بر سکوي سوم ايستادند.


انتهاي پيام1020ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۵:۲۷

28 Dec 2019