۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۳۴۷۰۰
بخشدار بخش مرکزی کیار:

دهياري ها توان خود در باشکوه برگزار شدن ويژه برنامه هاي رمضان را به کاربندند

بخشدار بخش مرکزي کيار گفت: دهياري ها در برگزاري و کمک به برگزاري برنامه هاي فرهنگي و مذهبي هيچ محدوديتي ندارند و توالم دهياري ها در باشکوه برگزار شدن برنامه هاي فرهنگي به کار بسته شود.
دهياري ها توان خود در باشکوه برگزار شدن ويژه برنامه هاي رمضان را به کاربندند
به گزارش جهانبین به نقل از  کيار بيدار، قدير ولي پور در جمع دهياران روستاهاي ۱۵گانه بخش مرکزي کيار گفت: دهياران به عنوان مسئولان مديريتي و اجرايي روستاها لازم است در همه ي امور روستا اعم از برنامه ريزي، اجرايي، اداري و فرهنگي و مذهبي وارد عرصه شوند و در خصوص همکاري با ديگر نهادها و فعالان در روستاها کوتاهي و مضايقه نداشته باشند.

وي گفت: لازم است دهياري ها و دهياران روستاه در ايام خاص سال همچون ماه مبارک رمضان، دهه مبارک فجر و ...وارد عمل شوند و در زمينه احياء سنت هاي حسنه همکاري و مساعد ت لازم را به عمل آورند.
ولي پور افزود: در ماه مبارک رمضان ساده ترين کاري که يک دهيار مي تواند در راستاي برگزاري مراسمات ويژه رمضان انجام دهد برنامه ريزي جهت جزء خواني روزانه است که منشاء خير و برکات بسياري در روستا مي تواند باشد.

به گزارش کيار بيدار روستاهاي دزک، قلعه سليم، گشنيز جان، موسي آباد، سرتشنيز، خراجي، تشنيز، قلعه تک، اسلام آباد، امير آباد، سلم، جعفر آباد، حاجي آباد، قلعه ممکا و زوردگان در بخش مرکزي کيار قرار دارند.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۶:۲۷

1 Feb 2020