۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۱۷۳۰

ترامپ:خشونت هواداران ناراحتم می‌کند

نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه ای ضمن بازگو کردن اقدامات خود در دوران رقابت های انتخاباتی، از «هیلاری کلینتون» به عنوان یک رقیب قدرتمند و باهوش یاد کرد.
ترامپ:خشونت هواداران ناراحتم می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ «دونالد ترامپ» در مصاحبه با سی بی اس، در مورد تماس «هیلاری کلینتون» با وی پس از محرز شدن پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر گفت: هیلاری با من تماس گرفت و آن یک تماس دوست داشتنی بود. می توانم تصور کنم که این کار (تماس گرفتن) برای هیلاری سخت بود. فکر می کنم این کار بیش از آنکه برای من سخت باشد برای او سخت بود. برای من این کار خیلی خیلی سخت است (اینکه با فرد پیروز تماس بگیرم) و او (هیلاری) بیش از این نمی توانست عالی باشد. او فقط گفت: تبریک، دونالد، خوب بود. و من گفتم: می خواهم از تو تشکر کنم. تو رقیب فوق العاده ای بودی.

وی افزود: هیلاری بسیار قوی و باهوش است و در مورد بیل کلینتون، او روز بعد با من تماس گرفت. او بسیار مهربان است و در گفتگو با من گفت که رقابت جالبی بود. یکی از بهترین رقابت هایی که وی تا حالا مشاهده کرده بود.

یکی از موضوعات مطرح شده در این مصاحبه در مورد ادعای ترامپ در مورد استفاده نکردن از حقوق ریاست جمهوری بود که وی در این رابطه گفت: من به حقوق ریاست جمهوری نیازی ندارم و آن را نخواهم گرفت. فقط ماهیانه یک دلار می‌گیرم چرا که براساس قانون متعهد به دریافت آن هستیم.

وی درباره اعتراضات روزهای اخیر در آمریکا و خشونت هوادارانش علیه اقلیت‌ها نیز گفت: گفته می‌شود که آنها مسلمانها و لاتین تبارها را اذیت می‌کنند. وقتی نمونه‌های خشونت هوادارانم علیه اقلیت‌ها را می بینم بسیار ناراحت می‌شوم. خواهش می کنم که این خشونت‌ها را متوقف کنید.

ترامپ در ادامه مصاحبه خود با سی بی اس دو وعده مهم و جنجال‌برانگیزش یعنی ساخت دیوار در مرز مکزیک و اخراج مهاجران غیرقانونی را تکرار کرد و گفت: کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که افرادی را که بزهکار هستند یا سابقه جنایی دارند، عضو گروه‌های بزهکار هستند، قاچاقچی مواد مخدر هستند، که تعدادشان هم زیاد است، شاید دو میلیون یا حتی سه میلیون نفر باشند، را از کشور بیرون بیاندازیم یا زندانی‌شان کنیم. ما آن‌ها را از کشور بیرون می‌اندازیم، چون غیرقانونی اینجا هستند. پس از آنکه مرزها امن شد و اوضاع به حالت عادی بازگشت، دولت در مورد اینکه باید چه رفتاری با بقیه مهاجران غیرقانونی صورت گیرد، تصمیم‌گیری می‌کند.

ترامپ در مورد دیدار خود با اوباما نیز گفت: اوباما آدم فوق العاده‌ای است و با وجود اختلافاتی که داریم بحث سازنده‌ای در کاخ سفید داشتم. من اوباما را فردی باهوش و خوب دیدم. من قبلا او را ندیده بودم ولی او آدم بسیار خوبی است و قرار نیست که هم عقیده باشیم. با این وجود ما دیدار خوب و سازنده‌ای داشتیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۸:۰۸

1 Feb 2020