۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۱۹۷۷۰
کارشناس مسائل سیاسی:

سران فتنه بايد پاسخگوي خانواده شهدا باشند

کارشناس مسائل سياسي با اشاره به خسارت ها، توهين ها، کج دهني ها به انقلاب و شهادت عده اي از مردم بي گناه در جريان فتنه 88 گفت:سران فتنه بايد پاسخگوي خانواده شهدا باشند.
سران فتنه بايد پاسخگوي خانواده شهدا باشند
به گزارش جهانبین نیوز، احسان الله عظيمي در گفتگو با خبرنگار کلار اظهار داشت: محتواي انقلاب اسلامي ايران نشات گرفته از اسلام است که مخالفيني را در طول ۳۶ سال داشته و خواهد داشت و در هر زماني به شکلي بروز مي کند.

عظيمي با بيان اينکه فتنه سال ۸۸ از دل خواص کشور روي داد گفت: در ۹ دي اقشار مختلف مردم مانند سيلي در خيابان ها سرازير شدند و شعله فتنه را خاموش کردند.

وي با اشاره به حديثي از پيامبر اکرم(ص) گفت: منافق همچون چوب کجی است که به هيچ دردي نمي خورد مگر آنکه سوزانده شود.

عظيمي با اشاره به خسارت هايي که در جريان فتنه ۸۸ به کشور وارد شد و فتنه گران امنيت ملي کشور را مورد هجمه قرار دادند تاکيد کرد: براي حفظ ثبات نظام و انقلاب ايجاب مي کند سران فتنه در حصر بمانند تا ديگر گزندي به کشور وارد نشود و موج جديدي ايجاد نکنند.

وي ضمن بيان اين که مردم بايد با خلوص نيت و اطاعت پذيري از ولايت به هوش باشند که فرصتي براي افراد سودجو حاصل نشود تاکيد کرد: براي مقابله با فتنه بايد با ولايت مداري، بصيرت، حفظ اتحاد و انسجام به توطئه هاي دشمن هوشمند و آگاه باشيم.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: مراجع قضايي همه ابعاد فتنه ۸۸ را بايد مورد بررسي قرار دهند و حکمي را صادر کنند که خانواده شهدا و مردم قانع شوند.

عيظمي با بيان اين که جرم سران فتنه با گذشت يک فرد حل نمي شود ادامه داد:آرمانهاي انقلاب خون بهاي شهيدان است و قوه قضائيه بايد حکمي برايشان صادر کند که مردم و خانواده شهدا راضي باشند.

وي در پايان گفت:حماسه ۹ دي حرکت ماندگاري در تاريخ است که نماد همبستگي، مجاهدت، جانفشاني و ميثاق ملت ايران با رهبري است.

انتهاي پيام/ 1024ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۶:۰۲

9 Jan 2020